2.12.08

Kemungkinan BESAR!

orang yang terlampau menjaga muka dan rambut adalah orang yang berambut dan bermuka teruk. Maaf.

Mengapa perlu menayang gambar anda di kelab-kelab malam? Sengaja meletakkan air kencing syaitan di atas meja. Cool kah jika kau menonggang arak? mengapa tidak kau hisap sahaja kemaluan syaitan dan menyedut sahaja air kencingnya. Lebih segar bukan?

Aku tahu, aku hanya mempunyai kereta berjenama haiwan sahaja. tidak perlulah kau menunjukkan kenderaan besar dan lebih laju dari kenderaan aku. Oh, apesal pki sunglass di malam hari? aku tak boleh tahan gelak bila melihat gambar kau memakai sunglass di malam hari, di tepi pantai. Mungkin cahaya-cahaya keimanan dari kawan-kawan kau yang turut sama menghisap kemaluan syaitan itu terlampau terang dan menyakitkan mata kau?

Aku faham kawan-kawan kau semuanya hot-hot belaka. Tolong faham bahawa engkau tidak lah sehot mana. Mungkin engkau tidak hot dan menonjolkan badan mu yang kononnya menggiurkan itu. Sumpah! kalu kau kangkang depan aku pon aku tolak. Mungkin khuatir kau berpenyakit AIDS ataupun rupa badan mu itu sangat menggelikan aku.

Aku suka wanita berpakaian seksi. Aku suke melihat. tapi kalau celah punggungnya hitam berkarat, celah dadanya penuh dengan jerawat. Pusat menonjol. Perempuan juga sakit mata bukan? Aku pelik mengapa rakan-rakan hotnya tidak menasihatkan sahaja beliau. Mungkin untuk menyerlahkan lagi ke'hot'an mereka. Sejak dari aku sekolah rendah aku memerhatikan perkara begini. Sekumpulan gadis hot atau panas akan mempunyai seorang rakan yang tidak hot sangat malah tidak hot lansung. Gadis tidak hot sangat itu bertindak sebagai bodyguard. Selalu aku ingin kacau yang hot. Pastinya yang tidak hot itu menggelabah lebih. yang hot tu cool aja. kelakar.


P/s: aku tidak menujukan entri kali ini kepada sesiapa. Cuma pemerhatian aku selepas melihat gambar-gambar dari sudut atas gadis gadis di friendster sahaja. Maaf. Aku tiada myspace atau facebook.

Friendster - mencari kawan-kawan sekolah lama dan kawan kawan satu tempat pembelajaran
Myspace - mengambil gmbr pandangan ats, menggedik, menggeletis, mencari rakan sex, menunjukkan ke'cool'an, mencari artis, mempromote band, menunjuk body.
facebook - maaf, tiada pengalaman. tapi mungkin gabungan kedua-duanya.



video ini tiada kene mengene..tapi ini aku suke gile.comel..terutama tarian di akhirnya..teringin aku menari mcm ni beramia-ramai..mesti seronok gile.haha.tengok sahaja-lah

20 carutan balas:

garfield'78 2 Disember 2008 pada 4:02 PG  

Pusat menonjol akibat lebihan isi di prot n bertayar2 smpai boley bukak kilang tayar..yela,biase tgkk..tapi,yang 'celah punggungnya hitam berkarat n celah dadanya penuh dengan jerawat'.x penah tgk..eww..mane jumpe org spesis cmni..x malukah mereka??isk2..
kalu ade cth gamba,mesti lg menarik..hahaha!!:P

p/s:adakah i2 fakta??bg org yg terlalu menjage muke n rambut..m'punyai muke n rambut yg trok..gee!

AkuKopiKauSiapa? 2 Disember 2008 pada 4:08 PG  

Garfield :
itu bukan fakta..itu aku saje je ckp mengikut pengamatan aku..huhu

J,  2 Disember 2008 pada 4:31 PG  

aku tak suka tengok cermin. sebab aku takut tiba-tiba reflection kat cermin tu senyum kat aku.

sliparjepunkecik 2 Disember 2008 pada 5:14 PG  

yah. aku suke ayat bebas ko.. aku banyak gak 'kawan' macamnih. hahahaha... kawan mase senang.. mase aku susah haram nak kawan... kenderaan berjename haiwan pon aku pakai skang.. jerawat di celah2an pon pnat dah aku tgk... haha.. tp aku x brani nak tegur.. huhuhuh..

Ims Imahtul 2 Disember 2008 pada 6:12 PG  

aku pn berkereta jenama haiwan!haha
kau kelakar doh mushi :)
benda tu semua berlaku kt sekeliling aku

AkuKopiKauSiapa? 2 Disember 2008 pada 6:18 PG  

jannah :
adakah anda mempunyai maksud tersirat?

haniz :
yaa..
kite menunggang haiwan yang sama..haha..tak payah tegor..pecahkan saja jerawat mereka

imah :
kau menunggang haiwan ape?
disekililing.sbb itu aku ckp.

Ims Imahtul 2 Disember 2008 pada 7:50 PG  

aku haiwan yg bijak dan pintar.kancil sahaja lah.
minyak pn saving :)

apekzer 2 Disember 2008 pada 9:23 PG  

emm..
penelitian yang boleyh tahan teliti lah.. ape la nak dibuat dngan sampah2 tu ek.. isk2..

AkuKopiKauSiapa? 2 Disember 2008 pada 11:26 PG  

apekzer :
aku tidak lah sampai ingin memanggil mereka sampah.. tidak layak untuk aku sesukahati memanggil org sampah. cukup mulia kah aku sampai aku boleh panggil org sampah sesukahati aku?

Mereka ini cukup sekadar menjengkelkan aku..tapi mungkin mereka mulia dari segi pekerti dan budi bicaranya..siapa tahu? mungkin luaran sahaja seperti lahanat. dalamnya mungkin lebih mulia dari engkau.

dauz,  3 Disember 2008 pada 8:07 PG  

myspace 2 ape???

~PakKaramu~ 3 Disember 2008 pada 8:19 PG  

Assalamu'alaikum Wr,Wb

selamat hari raya haji

FA RHO HA ALIF NUN. 3 Disember 2008 pada 10:56 PG  

woh.

panas seh entry ko.

mmg bagus.

haha.

J,  3 Disember 2008 pada 7:14 PTG  

aku tak ada maksud tersirat.
aku memang tak suka tengok cermin.

dulu opah aku cakap, kalau tgk cermin lama-lama, nanti tiba-tibe orang kat dalam cermin tu akan senyum kat aku.

pastu kat sekolah rendah dulu, diorg cakap kalau tgk cermin lama-lama, nanti kecantikan tu akan ditarik balik.

haha.

Shemmi 3 Disember 2008 pada 8:29 PTG  

hahaha....lawak..tapi menyengat..
bkn lawak berkarat mcm tin kosong berkarat..

tahniah...

AkuKopiKauSiapa? 3 Disember 2008 pada 9:12 PTG  

pakkaramu :
w'salam

jannah :
aiyo..manyak takut wo..takleh imagine kalu aku tgk cermin nanti die tetiber senyum kat aku..pengsan.

shemmi:
huhu..ini sinikal

aQila Aini 4 Disember 2008 pada 12:08 PG  

helo,

pertama kali komen di blog ini,

tidak mahu komen pasal mereka2 yang hot,

cuma,

video tu,
benar, menari ramai2 dah buat, dan lagu tu memang best! heee... :D

Hunn 4 Disember 2008 pada 9:20 PG  

Facebook untuk semua yang diinginkan. Ha-ha.
Mungkin wanita wanita hot tu nak share dengan atok diorang apa diorang selalu buat time diorang lepak sebab tu upload kat internet.. Hehe

a . i . n 20 Disember 2008 pada 3:16 PTG  

pernah juga aku terfikir hal ni..
harap ada spesis demikian yang membaca...

zinnia zenith 7 Mac 2009 pada 12:39 PG  

.terlalu ramai yang sebegini.
.kadang kala di kalangan kawan sendiri.
.hendak ditegur.
.takut terasa hati.
.bila dah ditegur.
.moncong tak ambil peduli.
.hilangkan diri menyepi.
.huh!~.
.tapi.
.kadangkala.
.mereka yang sebini.
.hati mereka mulia.
.ya.
.mungkin.
.aku tahu.
.kerna aku teman mereka.
.kadangkala mereka.
.lebih elok dari mereka yang bertudung litup.
.bersembahnyang tak pernah tinggal.
.merabuni mata teman.
.padahal dialah kupu-kupu malam.
.idaman semua jejaka binatang.
.hahahaha!~
.kelakar bukan.
.teman aku pernah berkata.
.aku lebih rela begini.
.orang akan kenal aku bagaimana.
.biarlah mereka pandang aku hina.
.ini diri aku.
.aku tak mahu jadi seperti kelawar.
.siang tertutup.
.malam terbuka.
.hurm.


.ntah.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP