25.12.08

alur punggung dan faraj

tajuk asal bagi entri ini ialah "Seluar renang muslimah". seperti biasa. untuk menarik kamu semua pembaca lebih membaca entri ini dengna lebih khusyuk dan mengharapkan sesuatu berunsur lucah. aku menukar tajuk entrinya supaya lebih menarik perhatian.

teruskan,

ada satu seluar ini yang aku gelar seluar renang muslimah. seluar yang berwarna hitam, ada warna lain yang terang di pinggangnya seakan-akan tali pinggang. kainnya jenis yang berkilat, dan licin.banyak dijual di danau kota. Pemakainya sellau memakai baju ketat dan menampakkan buah dada kelihatan besar sedikit berjenama MNG berwarna hitam. Kadangkala tulisan MNG itu berkilat.tidak lupa juga
"push-up bra" supaya kelihatan lebih menghairahkan.

Pemakai seluar ini selalunya akan menampak kemutan di alur punggung apabila berjalan. Malah menampakkan "panties line" nya. seksikah itu? buruk gila bagi aku lebih parah lagi gadis berpunggung kecil memakai seluar jenis ini. Kelakar. Lebih parah bila gadis bertudung juga memakai dengan gaya sebegini. Manis betul bertudung dengan kemutan di punggung kamu.

seluar renang muslimah ini banyak dijual di danau kota atau kedai-kedai yang menjual barangan pemakaian minah-minah indon. Potongan bagi seluar ini besar sedikit di bawah, dan kelihatan tergantung di hujung kaki. Pemakainya akan merasakan peha kelihatan lebih kecil sedikit.

Oh, sebelum terlupa. bukan sahaja alur punggungnya kelihatan. malah alur faraj juga boleh kelihatan pada sesetengah pemakai.Perkara yang sungguh menggelikan. Apalah maknanya bertudung dan menampakkan alur faraj anda. Mahu mencari lelakikah? Atau anda malas memakai seluar dalam supaya mudah untuk membuang air kecil? ataupon seluar dalam kau tidak cukup tebal untuk menutupi alur faraj kau? keji sungguh.


mari mari kamu kesini. aku mahu "swipe" kad Maybank aku ke alur faraj kamu. mana tahu akan keluar duit melalui alur punggung kamu.


p/s: aku terfikir benda bodoh tiba-tiba. cuba korang buat macam ni.ini tag gaya baru.

1. pergi ke blog kawan kamu
2. bagi comment "anda telah di tag" di blog mereka semua. lebih ramai lebih bagus
3. buat satu entri baru dengan tulisan sangat besar.
4. tajuk entri tu ialah."anda telah ditipu. tiada tag sebenarnya"
5. entah apa-apa.mcm bangang.

40 carutan balas:

asybedazzle 25 Disember 2008 pada 11:31 PTG  

title yang sangat mengancam. haha
tapi aku mmg geli tahap gaban dgn perempuan2 mcm ni.

bertmbah2 lg geli kalau prempuan tuh brtudung. tak payah ckp nmpk alur la, tengok prempuan pakai tdung tp pkai bju tangan pendek pon aku dah heran + nyampah.

baik tak payah pakai tdung, buat panas je kan. insaf la korang, kubur menanti je tuh.

p/s : berguna gak ko punya idea tag cara baru tuh. :D

Shemmi 25 Disember 2008 pada 11:33 PTG  

aduh..suspen suspen..

ada satu lagu utk kamu kopi..

"ku tak tahu mahu ketawa atau apa..
ku selalu termenung membaca blogmu..
mahu menangis pun tidak juga..
Tuhan, apa sebenarnya perasaanku ini..lalala..."

maaf..lagu ni lagu tipu aje..

Jawahir 26 Disember 2008 pada 12:10 PG  

Salam ziarah

Dah lama akak lalu lintas dekat cni.Setiap entri memamg ada kelas.

Entri kali ni,mmg betul apa yg diperkatakan. Apa la motif sebenar seluar renang muslimah itu.

Best baca daripada pandangan seorg lelaki sendiri. Chayok!!!

Diloz 26 Disember 2008 pada 12:25 PG  

memang macam minah indon.
aku jarang nampak,tapi aku dapat bayangkan dengan cara kau describe manusia jenis itu.mungkin aku pernah nampak,tapi kebanyakkan mereka indon dan pelajar IPTA keluar pasar malam.

alif-mikail 26 Disember 2008 pada 12:53 PG  

macam set*n... bukan entry aok.. tapi idea pasai tag tu.. huhuhuuhu..

good entry.. biar terbuka mata (lelaki yang tengok) dan celik minda pada wanita.. wah wah wah..

ni mesti aok selalu tengok ni!

hans 26 Disember 2008 pada 1:09 PG  

haha
cara ko menulis entry ni buat aku geli
tak tahu asal
haha
tapi kan kalau ko swip kad atm ko pastu kuar duit ajak aku sekali...
ekekekeke
kayo den
arhhhh aku dah merepek

Wai 26 Disember 2008 pada 1:48 PG  

Bertudung tapi alur puggung tekeluar....
hmmmm..... muslimah lahanat tu namanya!!

meo188 26 Disember 2008 pada 2:07 PG  

saye menjadi ghairah membaca post ini

amoi chantek 26 Disember 2008 pada 2:09 PG  

oohh.. seluar mcm tuh.. naseb baek aku xda.. hehehe.. kain dy macam lembik2 kan?

amoi chantek 26 Disember 2008 pada 2:12 PG  

memang minah indon n pelajar ipta erk?
sepanjang aku nampak yang memakai seluar jenis nih sorg bru la..
kawan aku.. tak bertudung.. memang jenis dressup oke.. tapi, memang begitukah pandangan semua lelaki?

p/s: aku nak ko buat entry pasal pemakaian perempuan.. ko suka n ko tak suka.. nak taw... sebab selaen bf aku, aku nak tw jugak citarasa lelaki laen..

missy.hunny.lalala 26 Disember 2008 pada 3:29 PG  

ade pic pasal suar tu x? leh tlg upload? kot2 haku ade kot pic tuh.. neway tumpang lalu..lalala~

fabulous 26 Disember 2008 pada 3:48 PG  

aku SETUJU SETUJU SETUJU! buruk benor gamaknya. lepas tu pakai tudung + baju lengan pendek. hehh.

miss bobby 26 Disember 2008 pada 4:00 PG  

hahaha. gua tau seluar tu do! mak aii, gile nipes seluar tu.

tapi mmg mustahel laa gua nak pakai.

lu tau, ahri tu gua jumpe satu minah ni, pakei baju ketat gile babi, wane pink, lengan ngam-ngam tutup ketiak, mmmg super pendek. skirt mmg ketat, sampai buku lali.
tapi pakai tudong. pehhhh. menyirap je gua. malu doo.

ok. gua ngaku. gua tak pakai tudong dan jaoh lebih hina laa kan. but. haihh. tak tau gua nak cakap.

bek lagi gua, pakai suar bermuda ngan loose t-shirt.

at least, tak kantoi gua nye saiz bontot.

damn laa orang camni.

amie 26 Disember 2008 pada 7:33 PG  

fuhh
cemane doh rupe suar tu?
tapenah nmpk plak aku
hehe

shamimi 26 Disember 2008 pada 8:31 PG  

Wat up...
Nice blog bro...
Pe yg lorh isukn tu adalah btol...
Gua link lorh punya blog ayte...

~mademoiselle hana~,  26 Disember 2008 pada 8:33 PG  

aku lagi geli kalau tahap makcik2 yang pakai! eeuu.srabai.

stam 26 Disember 2008 pada 9:35 PG  

adakah ko memperkatakan tentang hot pant? tapi memang pelik, manusia jenis apa yang pakai hotpant sampai nampak alur punggung dan vagina? takkan pakai dengan baju t sendat and singkat? gila burok.

a . i . n 26 Disember 2008 pada 11:05 PG  

psl tag tuh,
cm aram je cadangan..
hahaha..

a . i . n 26 Disember 2008 pada 11:05 PG  

bagus sungguh kata2 dlm ni..
tp cmne bentuk suar tuh??
kdg2 aku dihina sbb tidak bertudung..
tp sekurangnya aku tak pakai suar alur punggung ini..
hahaha...

feeza.yusoff 26 Disember 2008 pada 1:25 PTG  

jap jap.
siyes ak ta pnh taw sal suar tu
ta penah taw pun rupenye cmne
ades
kasi up la pic satu
nat taw ouh

huu!
gelak gelak gk.
yg penting ad pngajaran pada yg membaca.

Ajeem 26 Disember 2008 pada 4:06 PTG  

hahaa..idea yang bagus tapi berisiko..nanti ada yang merajuk plak dan mengatakan minta perhatian la tu..tiada juga tag bilang loghat sabah mari kie...

bro kopi pahit-pahit manis,

secara jujur saya tabik spring untuk entri ni..suatu penulisan yang sangat berani dan memberi nasihat serta sindiran...saya sealiran dengan anda dalam hal ini..tidak mengira apa agama,jika saya melihat wanita yang kononnya berpakaian seksi dan mengada-ada dengan gaya berfesyen yang bertamadun songsang,saya cuma berkata dalam hati: inilah badut zaman moden yang menjadi mangsa manusia yang gilakan perhatian..bodoh sungguh..kakak sendiri pun pernah terkena kata-kata ini walaupun berada di rumah sahaja..padan muka...

p/s: memang benarlah kata syed hussein al-attas alias pak habib bahawa wanita itu syaitan yang nyata...maaflah kalau ada yang terasa...

Ajeem 26 Disember 2008 pada 4:12 PTG  

makin laris blog kopi niii...sampai tka larat membalas gamaknya...lepas ni boleh buka warung kopi..pasti laris punya..hehee

jemari bebas? 26 Disember 2008 pada 9:10 PTG  

wang ptptn kan da msuk, jd ak nk swipe kad matriks ak la..dpt dwet jgk kn~ huaarrgghhh3~

LIZ 26 Disember 2008 pada 11:05 PTG  

HAHA mcm best je idea tag kau ;p

AzySyh 26 Disember 2008 pada 11:35 PTG  

aku blur lagi.
apakah seluar yang dimaksudkan.

yang pakai tudung ke tak pakai ke,
sama je. asal lebih pelik yang pakai tudung pakai. padahal dua2 perempuan juga, dua2 muslim juga. tak payah nak tujuk garis garis konon sexy tu.

s a L o m a 27 Disember 2008 pada 1:04 PG  

eh jap jap.seluar camne ni?seluar renang muslimah?ada gambar?lukis la.

FarhanaLicious 27 Disember 2008 pada 6:07 PG  

hahaha. aku tau seluar tu, aku panggil seluar bontot lawa. sebab hanya org bontot lawa saja yg sesuai dengan seluar tu. dan aku tak pakai sebab terlalu sexy.

Y E R N ain 27 Disember 2008 pada 6:39 PG  

i hv no idea wut dis pants look like.

Charymien 27 Disember 2008 pada 7:58 PG  

seluar tu cam flowy ke?


haha tk blh blah cadangan u psal tag tu.. :))

AkuKopiKauSiapa? 27 Disember 2008 pada 7:31 PTG  

maaf..aku sibuk ngan pelajaran. susah sikit mahu reply komen anda semua..tapi aku cuba.

asybedazzle:
haa..pki tudung tapi lengan pendek. ketat plak tuh. pastu tudung tu die ikat belakang. kalu bersukan aku boleh maafkan.

shemmi:
siap ada lagu.hahah

jk:
terima kasih lalu lintas,motif seluar renang muslimah itu mungkin untuk menampakkan alur punggung dan camel toe nya kot.haha

diloz:
pelajar ipta klua pasar malam? wahahahahahaha..betul siut!!

alif mikail:
ape lagi..try la kat kwn2 ko tag tuh..huhu

hans:
bukan kluar duit. kene penampar.

wai:
kalau tak bertudung dan punggung terkeluar pon lahanat juga. tidak kira agama.

meo:
ape lagi. beli la. pastu pki dan lihat alur punggung anda sendiri.wahaha

amoi chantek:
bukan semua lelaki rasa macam tu. ada juga yang suka.mane leh tak suka. nampak alur faraj tuh! tapi aku geli lah. urm.ok. nanti aku fikirkan.

miss hunny:
aa..takde la. tapi banyak la jual seluar tuh. ok. silakan lalu.

mel elephant:
lebih parah. pki tudung buat seks dalam kebun.wahaha

miss boby:
yaa..seluar tu memang gile nipis. tapi kalau dapat tepuk bontot orang pakai macam tu mesti bes. mesti bergetar je. haha.

amie:
aa..ko kene jalan2 kat danau kota selalu.

shamimi::
mekasih

hana:
makcik2 bontot da jatuh pon pakai. parah. tapi akalu makcik yang milf.urm. bes gak.haha

stam:
bukan hot pant. hot pants pendek. nie panjang. die mcm gelebeh-gelebeh. cube tanya kawan perempuan kau, kau kan byk kawan perempuan.haha

a.i.n:
seluar alur punggung eh?wahahaha..gile lawak.name baru untuk seluar ni ialah seluar alur punggung.haha

feeza:
aa..jalan kat danau kota. carik la seluar yang ada mcm tali pinggang tapi bukan tali pinggnag, die kain warna lain warna terang kat pinggang die.

ajeem:
huhu. terim akasih untuk tabik itu. aa.. aku setuju orang itu mcm nak perhatian. untuk dalam diri rasa hebat, bila semua orang pandang. baru boleh jalan mendabik dada dan cerita kat kawan-kawan betapa orang melihat mereka.

azyanshahirah:
bukan garis. alur. haha.aku setuju dengan kau, bukan pki tudung je. tak pki tudung pon sama. banyak lagi cara seksi lain nak tunjuk selain terang-terangan menampakkan alur punggung.

farhana licious:
ada juga yang bontot kecik pki. comel aje. kahkahkah

nurain:
jalan jalan kat danau kota lebih kerap.

charmieyn:
aah.. die macam flowy..aaa..tag tu try la.. mesti orang sakit hati. haha

::al:: 28 Disember 2008 pada 4:11 PG  

good blog~~ hi.my fren tell me bout ur blog.. i can see why she's sooooo excited nk gtau bout it.. nice work~~!

NuRuL FaTiN BtE MoHd uSSdEk... 28 Disember 2008 pada 6:53 PG  

seluar renang muslimah???
hahaha..pelik..x pernah dgr pun..
tp bikin geli pemakai2 seluar itu....mau saja saya tarik seluar mereka yg memaki seluar itu..buat malu kaum muslimah ja...

Bok 29 Disember 2008 pada 3:27 PG  

wei adakah seluar renang muslimah yang kau ceritakan ini ialah leggings? kalu itu yang ko ceritakan maka aku dikerumuni oleh golongan2 begitu sepanjang masa.

aku pernah tanya seseorang pasal trend leggings ni n jawapan paling bernas aku dapat ialah "leggings ni bagus. kalu i pakai nampak kurus sket peha i"

butoh.

LiLohOnEy 29 Disember 2008 pada 7:37 PG  

haha..

ak pun pompuan dan ak berfikiran sama spt anda..

btw,,

tahniah ntuk entri spt ini..

mtk izn nk link ke blog ;)

isya 30 Disember 2008 pada 12:37 PG  

nak swipe maybank kad? sedikit awkward disitu.

Z 4 Januari 2009 pada 6:03 PG  

opah aku selalu cakap 'Lubang taik' instead of alur punggung. lagi revolting gitu. haha

H 30 Januari 2009 pada 10:26 PG  

1) owh, betul... seluar tu sangat menggelikan. haha.

2) swipe maybank card kat situ? shit, aku ter'imagine pulak. keji sunggo! ;))

mysterious 18 Mei 2009 pada 7:01 PG  

mmg geli suar tu tertama kalo badan besar yang pakai!

kiki 2 Julai 2009 pada 6:47 PTG  

hahah idea nak swipe kat maybank kat alur punggung dia tu best hahaha

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP