30.12.08

Hari ini 5

Tahun baru ini maknanya cuti. Teman wanita ku,nawwar, yang comel dan penyayang itu ajak jalan-jalan. Mahu tengok bunga api katanya. Kawan-kawannya ingin pergi genting. Aku perlu berfikir lagi untuk kesana. Hari itu ada majlis hari jadi kawannya. Aku ikut sahaja. Tanpa mengenali sesiapa di sana.

Kerja pastinya lebih banyak lagi selepas ini. Itu adalah sangat pasti. Sukar meluangkan masa dengan nawwar . tidak mengapalah , dia seorang yang memahami. Walaupon aku dan dia sering bercanggah pendapat, dari segi ideologi, tapi aku suka. Sekurang-kurangnya dia banyak menentang aku dan tidak bersetuju sahaja apa yang aku cakap. Kadangkala aku jadi tersenyap dan tidak tahu nak cakap apa. Aku sukar untuk berada dalam situasi tersebut. Isi yang di utarakan Nawwar selalunya bernas dan akan membuatkan isi yang aku usulkan memakan diri aku sendiri.” Lu manyak pandai eh nawwar. Cilakak lu.” Haha. Alololololo. Main-main aje.huhuhu.

Teman wanita ku bijak. Aku suka caranya berfikir. Tidak terlalu keperempuanan.Tapi dia jarang membaca blog ini,

















9 carutan balas:

J,  30 Disember 2008 8:01 PG  

Aku tengok gambar keempat.

Dan kau tahu kenapa aku nak gelak.

Nawwar memang sangat lawa. :)

meo188 30 Disember 2008 8:53 PG  

gambar2 nih cantik gile. macam mag-zine.

LIZ 30 Disember 2008 9:21 PG  

gambar lawa dohh.
aku jeles.

ily shafyka 30 Disember 2008 8:20 PTG  

gmbr yg last smart.hik3.

zaRain 30 Disember 2008 11:27 PTG  

seperti biasa
gambar cantik..

n seperti biasa
aku akan maki kau kalau gamba kau cantik

so..

"babilah kau ni..gamba cantik!"

Atira. 31 Disember 2008 12:40 PG  

uhh she's so pretty!

and gamba lawa, of course. :)

FarhanaLicious 1 Januari 2009 5:04 PG  

nawwar comel dan unik. :]

AkuKopiKauSiapa? 1 Januari 2009 7:35 PG  

gmbr tu sume da kne edit. tu psl la nampak ok je. kalu tak tak cantik gak.huhu

IkanStim 2 Januari 2009 2:00 PG  

aku suka blg nih
tahniah!
jarang2 aku puji blog org
haha

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP