22.12.08

Karutan Idea

Semasa aku pulang ke UIA. Aku memandu bersendirian. Seperti biasa, selain menaynyi dengan kadar paling kuat di dunia. aku akan berfikir bende yang merepek-repek.

1. kamu tahu susur gajah? susur gajah ialah lorong pejalan kaki yang berbumbung. itu dipanggil susur gajah. jadi aku terfikir. bagaimana jika betul betul orang berjalan di bawah laluan seekor gajah. mungkin patung gajah yang sangat besar kemudia kita berjalan di bawah belalainya. pasti comel bukan? seperti di bawah :



2.kamu tahu zebra crossing? bagaimana jika zebra crossing itu ialah sebiji patung zebra yang besar kemudian orang berjalan di bawahnya. pasti kelakar. dan jika kosnya terlampau mahal. cukuplah dengan 2 patung zebra di kiri dan kanan sebgai tanda di situ ialah zebra crossing. mungkin seperti di bawah :



3. ini pula idea hanif. thumb drive. bagaimana rupa thumb drive jika ia benar-benar "thumb". pasti ramai yang membelinya. haha. seperti di bawah :



apa lagi eh yang nama benda itu berasaskan benda hidup? tiada idea.

23 carutan balas:

Diloz 22 Disember 2008 pada 8:29 PTG  

comot lukisan tapi boleh tahan comel ar.

aisHa 'S' 22 Disember 2008 pada 8:41 PTG  

ko ni mmg byk berimaginasi yer...
=)

♥chubbycekelat ♥ 22 Disember 2008 pada 9:29 PTG  

thumb drive tuh comel larr..
hahaha XD

miss juju 22 Disember 2008 pada 9:38 PTG  

ney ko betul ke x ney? da makan ubat da? lau x meh cn aku bg ko injecti0n..ckp jer nak bg kat maner...huhuhu

aizul 22 Disember 2008 pada 10:16 PTG  

ahhaha aku suka laa cara ko merepek!~ haha

hans 23 Disember 2008 pada 2:10 PG  

pertama kali aku tgok ko gila Moshi..
tapi gila2 ko pun sempoi juga...
hahahahha

stam 23 Disember 2008 pada 2:57 PG  

Cool! Seriously, ini post blog paling berkualiti dalam blogsfera melayu.

ini ialah satu PUJIAN

ace man!

a . i . n 23 Disember 2008 pada 3:51 PG  

serious lukisan yang comel walau aku susah juga nak fahami sedikit.thumb drive paling besh..hahaha...

emma songall 23 Disember 2008 pada 3:52 PG  

hahaaha!
giler cute pemikiran anda..

feeza.yusoff 23 Disember 2008 pada 4:42 PG  

cun cun
cuba anda tmbah benda benda len lg
imaginasi kmu sgt menarek
repekan kmu sesedap kerepek (erk?)

haha!
*tepuk tangan*
^^

BEEdadari 23 Disember 2008 pada 7:51 PG  

awk merepek pon org boleh suke n kata cool. ciss. awk ni mmg ada bela something ni kat blog ni. ish ish. oh selamat maju jaya dalam pelajaran.

Shemmi 23 Disember 2008 pada 5:23 PTG  

ada2 saje idea merepek budak kopi ni..

tp..emh...kalo betul2 buat camni..comel jugak kan?haha!

AkuKopiKauSiapa? 23 Disember 2008 pada 10:02 PTG  

diloz:
lukis pki photoshop.haha..comot gile.

aisha:
kegemaranku. berangan.

cekelat:
haha..comel kan?aku pon suke.

juju:
haha. aku betul.jangan khuatir.

stam:
jangan la puji lebih2.

atira:
ye..aku mmg comel.kahkahkah

emadivine:
pemikiran cute terhasil daripada muka yang comel..wahaha

bee:
mekasih. awk pon sama

shemmi:
haaa..kan aku cakap. comel.

.liyana. | C E R I A | 24 Disember 2008 pada 1:31 PG  

mcm2 la ko ni punya idea an.
bagus2 terusan kn lg keja spt ini.
haha

Syd Rahim 24 Disember 2008 pada 2:37 PG  

gila comel itu lukisan sketch :D

ameerazman 24 Disember 2008 pada 2:46 PG  

imaginative and creative thinker.
very impressive.

ur post always dapat attention people :P

Hunn 24 Disember 2008 pada 4:38 PG  

Zebra crossing & thumbdrive tu menarik :D

Rfq Kml 24 Disember 2008 pada 1:10 PTG  

hahahahahahahahahahahahah kiut miut

Ajeem 26 Disember 2008 pada 4:36 PTG  

wauu..idea best nii..satu hari nanti kalau saya dah capai cita-cita untuk menjadi ahli politik (menteri) mungkin bro kopi boleh menjadi penasihat infrastruktur...hehehe...

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP