8.12.08

cuba



setelah diambil. lihat balik. seperti gambar SN pula yang semasa wedding di London tu. takpela. aku tidak profesional pon.hanya sekadar hobi. orang pon tak kesah. haha
tapi gambar yang disebelah kanan itu. muke akak aku under expose. nak cepat sampai terlupa nak on flash. oh. dan aku sekarang suka noise. seperti ganas kalau ada noise yang banyak.huhu

ini gambar sendiri. pttnya ade kepala. tapi dicrop oleh aku. haha


ok.

sesiapa yang membaca. cuba anda bagi topik kat aku. aku baru sahaja ingin menulis tentang kejengkelan wanita terhadap lelaki. tiba-tiba membaca blog melayuminimalist. die pon menceritakan tentang topik yang sama. point yang aku fikirkan juga hampir sama. tidak jadilah untuk menulis. jadi aku sudah tiada topik. 

sebarang topik yang kau orang ingin aku kupaskan?
aku akan cuba sedaya upaya dan sehabis baik.


15 carutan balas:

hans 9 Disember 2008 pada 12:14 PG  

okay...
aku nak ko ulaskan entry khas ni...
permintaan aku.....
Cuba huraikan asal MANUSIA GEMUK SELALU DIBULI, DIPERALAT, DIKUTUK & DIHINA OLEH MANUSIA YANG TAK GEMUK(KIRA BMI OK) DAN CANTIK.....

sedangkan sepatutnya sebagai orang yang cantik dan bentuk tubuh yang baik mereka haruslah menolong memberi semangat kepada orang gemuk agar berubah......

Tak pun cuba huraikan pasal satu entry Kebaikan Musuh & Keburukan Rakan Baik Pada Pandangan Ko...

Nama ko apa?aku xsuka la sebut perkataan 'ko' ni..nak panggil ko kopi aku rasa macam aku gila plak..haha

Shemmi 9 Disember 2008 pada 12:43 PG  

citer pasal hantu yg pernah berjaya menonjolkan diri di depan bijik mate ko..
and kupas..hantu tu yg seram kat ko ke..ko yg seram kat hantu tu..

entah..aku pun kadang x tau nak tulis apa..
kire hebat ler ko dr aku leh carut mcm2..

J,  9 Disember 2008 pada 1:46 PG  

Aku rasa walau mcm mana org suggest kepada kau pun, kau punya idea sendiri mungkin lagi baik.

Sebab kau hebat.
Dalam mencarut.

Hahah. Sila accept pujian tu ye.

Aku taknak suggest ape-ape. Tulis je. Kalau kau tulis pasal beruang panda naik kapal terbang pastu buat bungee jumping pun, aku akan baca jugak.

Hunn 9 Disember 2008 pada 2:05 PG  

Hmm, my suggestion is write something about why people likes to go to clubs, bars and parties :D

@tune® 9 Disember 2008 pada 2:22 PG  

cube kupas kejengkelan lelaki terhadap wanita plak?

AkuKopiKauSiapa? 9 Disember 2008 pada 2:51 PG  

hans :
setakat nie aku plg berminat dgn idea ko. haha

shemmi :
aku tak penah nmpk hantu

jannah :
yela..kang aku criter psl ko kang..haaaa

hunn :
akan dipertimbangkan. tapi seperti sudah biasa aku criter aje.huhu

tune :
ahaa..menarik juga.

Diloz 9 Disember 2008 pada 5:07 PG  

kupas tentang evolusi muzik dalam diri kau dari kecik sampai besau.

meo188 9 Disember 2008 pada 6:58 PG  

ganbar kaki saja itu... apakah maksudnya?

hans 9 Disember 2008 pada 9:43 PG  

Moshi - moshi...
nak suggest lagi....
hahaha...
kenapa remaja sekarang walau pendidikan hebat tahap mega...spm 100 A sekalipun..didikan agama diberi cukup tinggi...
tetapi akhirnya mesti melakukan perkara yang maha bodoh...
contoh isap dadah, rempit, lari ikut jantan bengap kahwin dekat lombok.. dan sebagainya...
apa pandangan anda moshi2...

apeklowek 11 Disember 2008 pada 10:18 PG  

kupaskan tentang mengupas buah? ahaha..xdela..kupas tentang misteri p ramlee? x pon tentang hantu..bukan mengenai peristiwa ko jumpa hantu..tapi macamana boleh wujudnya hantu di dalam pemikiran kita..dan kenapa pulak bayangan bayangan orang mengenai hantu di seluruh dunia cirinya hampir sama? sume makan darah..sume kecik..yg hitam itu misteri..dan sebagainya..hehehe..dan bagaimanakah seharusnya perspektif kita terhadap hantu..bagi orang islam..orang bukan islam..dan kanak kanak..ehehhe..hmm.. x bez kot pasal hantu..
pasal..mencarut..bagaimana wujudnya pekataan perkataan untuk mencarut.bagaimana perkataan perkataan cam puki..dan sebagainya menjadi perkataan untuk mencarut..dan menjadi perkataan yg sensitif? btol ke term sensitif?

Zaren,  12 Disember 2008 pada 9:56 PG  

aritu aku tgk 'miami ink' kat chnnel travel (aku suka tgk sbb tatu de cantik, n stiap org yg wat tatu tuh ada citer sendiri -- walaupon sume org dlm rumah rasa citer tuh boring)
ok.. lelaki ni.. perfect sifat kelelakiannye,berbulu bdan, tegap,misai,janggut,n ada gf.dia wat tatu ikan flower horn.bila org yg buat tatu tu tanye nape dia pilih ikan tuh..dia kata sbb ikan tuh boleh bertukar jantina pd certain2 masa.so ikan tuh melambangkan diri dia.rupanye dia dulu ialah betina,dia dah wat surgery tuka jadi lelaki sbb de rasa dia ialah jiwa lelaki yg terperangkap dlm badan perempuan.

mnurut org ni,walaupon dulu dia berjiwa lelaki,tp HANYA bila dia dah amek pil hormon lelaki n betul2jadi lelaki,CARA PEMIKIRAN dia berubah.

dia kata,"setelah aku menjadi lelaki,barulah aku mula berfikir LOGIK mengenai semua bende.sedangkan walaupun dulu aku berjiwa lelaki tetpi aku tetap berfikir dan rasa spt perempuan yg lebih byk mguna EMOSI berbanding LOGIK.bila aku jadi lelaki,aku jadi lebih REALISTIK"

so, perempuan mungkin bagus dalam byk perkara,tp betul ke perempuan tak dpt berpikir ikot logik dan tak realistik?

miss juju 14 Disember 2008 pada 12:56 PTG  

hye??
first time read ur bLog..very interesting...rmi pengikut...x b0san. bgs2.
s0, my suggestion, APA PANDANGAN UMUM, KALAU LELAKI YANG LEBIH MUDA BERCOUPLE DENGAN PEREMPUAN YANG LEBIH TUA?
kalau lelaki lebih berusia, i2 selalu la kan? ini, perempuan lbh tua..tpi bkn la maksud aku mcm
gig0lo tu.
untuk hubungan yang lbh realiti?
boleh bertahan?
leh kupaskan?>

AkuKopiKauSiapa? 14 Disember 2008 pada 3:10 PTG  

zaren :
mule2 aku rase sgt menarik..tapi bila aku fikir balik..die tipu. maybe die saje ckp mcm tu nak tunjuk hebat macam die dah sepenuhnya lelaki sejati..

juju :
tanx untuk cadangan. nanti aku try pk ok?

a . i . n 20 Disember 2008 pada 2:54 PTG  

buat topik nape blog ko ni rasa teransang macam setan bila baca...
hahaha
psl pic tuh,
best bro ade nikon..
makcik tak mampu nak miliki..
huhuhu....

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP