6.5.09

skim jutawan!!!

Mahu dapat duit dengan klik sahaja??!!Malas mahu jual barang??!! mahu dapat income 20ribu seminggu?!!memperkenalkan program terbaru dengan modal bisnes hanya 50 ringgit sahaja! anda boleh terus jadi jutawan kurang dari seminggu!! pasti susah percaya bukan??!! inilah kenyataannya!! masukkan sahaja 50 ringgit ke akaun bank saya, dan bulan depan anda terus dapat 20 ribu!!


1. apesal skim cepat kaya kene mula dengan tanda soal?

2. macam mane boleh ade orang boleh pcaye dengan benda macam nie?

3. aku selalu akan baca iklan macam ni tampal kat dinding di pondok bus, dan baca sambil macam menjerit-jerit. hahaha. sebab banyak tanda seru kan? mcm teruja gile.

4. aku tau. aku tulis tajuk entri ni mcm ni, mesti dapat banyak hits, sbb sume org nak tengok kan?ahaha..mengaku jelah.

7 carutan balas:

hans 6 Mei 2009 1:38 PG  

saja jer tgok...
tak teruja pun...
sebab susah nak kay dgn cepat...
tapi senang nak miskin dgn cepat...

aina hazuani 6 Mei 2009 2:35 PG  

siapa yang percaya dengan benda bodoh macam ni mmg bangang!

Diloz 6 Mei 2009 3:33 PG  

akak aku tak serik2 join menatang ni.

mabuk apa.

a . i . n 6 Mei 2009 3:35 PG  

mmg nk tgk sbb macam tak sangka kau tiba-tiba percaya dengan skim cepat kaya sampai tulis tajuk entri sebegini..
huhu...
a'ha tak tahu nape mesti ada tanda seru.. sebab semua orang teruja nak kaya dengan cara kurang bijak...

Pije. 8 Mei 2009 2:21 PG  

wah.
br nak berangan masuk skim kaya kopi.
gahahah

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP