2.6.09

jangan usha kalau gay

maaf kalau tajuknya agak mengecewakan.cuma jualan kasut saja. Siapa mahu beli boleh email aku, COD boleh, post pon boleh. Ini kasut vans high cut, pastinya original.

cantik pakai dengan seluar slim cut. kalau hensem, berbogel sambil pakai kasut ni pon orang tak pandang muka atau kemaluan anda, pandang kasut sahaja.


SIZE 7 US, 6 UK.
RM130, pastinya boleh nego tipis.





12 carutan balas:

Aisyah 2 Jun 2009 pada 10:55 PG  

orang gay takleh pakai ke?

Unknown 2 Jun 2009 pada 7:09 PTG  

gay tak boleh pakai kasut ni eh.
ga boleh pakai heels je.
eh?salaah.salah.

Unknown 2 Jun 2009 pada 7:24 PTG  

santek..
tp ngak ade duwet lagikk..
beli t0k letak dlm lemari bleyy?

Muhammad Rafiq Hasrudin 2 Jun 2009 pada 8:10 PTG  

boleh order dulu tak?
raya nanti beli boleh?

ahmdsyhmi 2 Jun 2009 pada 9:34 PTG  

ala..kecik plak..

Dah cukup stim dah..tapi saiz plak tak cukup

Kap 2 Jun 2009 pada 11:42 PTG  

ati terkesima..
tp poket kehampaan..
next time mgkin bro..

hans 3 Jun 2009 pada 1:23 PG  

adess...
apa kena mengena gay dgn kasut ko nak jual tu..
aiyak...

Shemmi 3 Jun 2009 pada 1:32 PG  

seluar tu xnak jual?
aku nak beli..
woo giler best pakai seluar kopi..

AkuKopiKauSiapa? 3 Jun 2009 pada 8:33 PG  

i-sya:
tak boleh.huhu/

pijee:
gay pki spender je.haha

jojet:
aa..boleh..boleh blah(tiru mcm iklan xfresh)hahaha

kakijalan:
ahaha. tunggu raye la baru beli.

ahmdsymi:
ah..takde..bli gak.haha.

al-kaput:
selagi tak terjual.masih ada harapan. gua nak beli kasut lain tak cukup duit la. kene jual kasut ni..huhu

hans:
sbb gay takleh tengok.haha

shemmi:
mane leh jual. ape yg bes pki seluar aku? ada bau bau telur nak?haha

revrie:
tajuk untuk tarik perhatian.haha

tun teja 3 Jun 2009 pada 8:10 PTG  

perempuan mengandung sesuai pakai tak????

nk order 8 pasang nih.

dila john 7 Jun 2009 pada 11:34 PG  

klw kasut ni unisex aku mau..

kang org kata ak pnjm kasut abg,
tp aku mg suka kasut abg aku...

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP