29.6.09

Mari atasi lelaki miang

hi,

Aku percaya ramai gadis-gadis yang baca blog ini selalu dikacau lelaki miang. Dan aku sangat benci lelaki miang, jadi mari aku berkongsi sesuatu supaya kau semua selamat dari gangguan lelaki miang. Teknik yang bakal aku kongsi ini bukannya cara untuk atasi bila lelaki itu sudah miang, ini teknik untuk menutup segala peluang yang mungkin supaya lelaki tidak miang.

kita mula dengan pengkategorian lelaki dalam kolum nafsu.oh, dan aku tak cakap pasal perogol disini, itu bukan lelaki, itu binatang.

OK,

1. Terang-terangan. Lelaki seperti ini adalah jenis direct. Bila miang sudah satu badan, diorang akan terus buat. Ini jenis lelaki yang suka pegang-pegang. Teknik ini digunapakai oleh lelaki jenis ini dengan harapan satu kepala zakar yang perempuan itu akan layan balik.

Jadi cara atasinya mudah aja, tidak perlu naik tangan. Sebab takut kadang-kadang ada lelaki yang lebih suka perempuan jenis kasar-kasar, bahaya.

Gunakan ayat yang kasar seperti "kau pasal ni?!" ekspresi muka adalah sangat penting. Tunjuk muka marah dan benci dan meluat.

ok, ini mudah, semua orang pon tahu.

2. Sayang-menyayang. Kalau cara yang pertama gagal. Selalunya akan ke teknik sayang menyayang ini. Teknik ini mudah dikesan sebenarnya dan aku perasan ramai gadis tertipu dengan cara ini.

Mula-mula perlu lihat cara lelaki itu cakap konon-konon sayang(fuck. aku benci ayat ni), Selalunya yang tipu dan lelaki miang sebenarnya adalah yang jenis tergesa-gesa. Tidak semena-mena sudah jatuh cinta. Tiba-tiba aja. Baru kenal seminggu sudah cakap jatuh hati. Selalunya, ini dia nak sesuatu yang tak baik dari kau. Jadi gadis-gadis jenis bodoh-bodoh ini percaya sajalah, suka lah konon apalah. Kena puji sikit-sikit..Habis...

Jadi cara atasinya adalah guna ayat-ayat sahaja.

elakkan guna ayat :

"kita kan baru kenal seminggu"
sebab ini bagi dia harapan. Maknanya kalau lama sikit mungkin boleh.

"haa? u ni jangan nak main-mainlah"
cakap macam ni? tengok ayat lepastuyang akan keluar. konfom cair.

guna ayat tidak berminat. contoh

"isyh...tanak...dan takkan"
ini maksudnya jelas, makan dalam dan kejam. sesuai untuk lelaki bangsat begini.

"haa...sorilah.."
boleh cakap dengan lemah lembut, ini bagi gadis yang bersifat lemah lembut boleh guna ayat ni. cuba buat mesej yang kau memang tanak lansung dengan orang macam tu.

Yang paling penting ialah mesej yang ingin disampaikan ialah tak mahu dengan lelaki tu. Jangan kasi ayat yang berunsur harapan. Tutup segala peluang.


ok, banyak lagi, tapi terlampau panjang takut kamu semua bosan, jadi aku sambung esok hari ya.

19 carutan balas:

shariena 29 Jun 2009 4:44 PG  

mst tgh bnyk idea ni kan?huhu.cpt btol post entry baru...gud2..( bkn miang oke..hahahah)

Thumbnail 29 Jun 2009 4:48 PG  

ohh shit!
lelaki miang
lelaki desperate ah ah ah

mcm taik.

sciatic 29 Jun 2009 6:34 PG  

huhuhu mcm2 la..
klu bg jelingan tjm cmno tuh??

kiree 29 Jun 2009 8:04 PG  

siatic -
kalau lelaki bagi jelingan..jeling je la balik..kalau dia datang dekat...ko buat-buat la bisu..tue pun,kalau ko tak berkenan la..hehehe...kalau berkenan, ko layan je la..

Ara 29 Jun 2009 8:10 PG  

bloghopping...

hehe...aku ade care best..hehe..hehe... kalo pompuan tu kentut yg bau baek punya baeng, konPOMM laki tu lari pecut 1000 km ye x? haha! XD

no, i'm serius..

AkuKopiKauSiapa? 29 Jun 2009 8:18 PG  

shariena:
ini sudah lama..tak publish je. ada sambungannya lagi. panjang sgt kalau nak hantar dedua sekali. nanti orang malas baca.


thumbnail:
sila jelaskan maksud ah ah ah di hujung ayat anda.

i-sya:
panjang sgt. nanti aku sambung. itu lebih sulit.

sciatic:
jelingan nya arah mana? jika di bahagian atas tutup lah. kalau muka gila seks jangan tenung balik. bahaya. kalau muka biasa pandang je balik. bila dah kantoi die mesti tak pandang lagi punyer.

kiree:
orang tengah cerita pasal lelaki miang la. mana fikir berkenan tak berkenan.

ara:
maknanya bila tak suka perlu teran kentut lah? takut tahi pula yang keluar. bukan je lelaki lari, mahu cuci pon susah, tahi terkeluar ikut lubang kaki seluar.

selekeh la kau ni.

aya 29 Jun 2009 8:33 PG  

yg number 2 tu aku salu kuar ayat:

ko ni cacat ke apa??

atau

pehal ko nih???

jap.ko ni laki ke pompuan eh?kalau laki aku nk tanya keberkesanan ayat2 yg aku letakkan seperti di atas.haha..

AkuKopiKauSiapa? 29 Jun 2009 8:49 PG  

aya:
aku lelaki sejati yang gagah perkasa.

aku suka kedua2 ayat tuh. berkesan. betul2 menghina. bagus.

cahayachenta 29 Jun 2009 10:09 PG  

memanh hangin degn lelaki miang buluh ni... ada sesetengah tu dah ada isteri tp still lagi nak cari lain...

reverie 29 Jun 2009 12:24 PTG  

Bagus betul entri ini. Memang ramai lelaki miang kacau aku sejak baru2 ni. hahaha.

Popi Moli 29 Jun 2009 7:01 PTG  

hahaha post entri ni yang mengheret aku sini.

seringkali aku menolak mereka, selalu itu lah aku selalu dengar sumpahan dorang.

haha. menolak baik, dorang sumpah seranah. menolak kasar, sumpah seranah juga.

haha

Mr K 29 Jun 2009 7:11 PTG  

Bagai mana pula jika lelaki yang digangu dengan perempuan miang?

=)

Shemmi 30 Jun 2009 12:08 PG  

aku selalu jumpe lelaki yg x faham bahasa...

lg keji dr lelaki miang kot?

zaRain 2 Julai 2009 6:10 PG  

Mr K .. lelaki yg suka diganggu perempuan miang? tak payah ada penyelesaian.. lelaki mmg suka dimiangkn? LOL

ha.. tp aku ada satu soklan... kenapa ada lelaki miang yg mcm ni.. mungkinkah perempuan terlalu mudah utk dicarikan / dibodohkan? kadang2 lelaki miang ni akan ckp bende paling tahi, paling bangang .. kenape eh? sbb dia pk ppuan tuh mmg mudah dibodohkan.. or sbenanye mmg ppuan mmg bongok?

AkuKopiKauSiapa? 2 Julai 2009 10:05 PG  

zarein:
aku pernah cakap, lelaki paling bodoh semasa dia bernafsu.

dan yang cakap benda paling tahi ni sebab diorang tak terer dan bongok, bukan sebab pompuan yang bongok.

ViLdA FiDa 15 Julai 2009 1:44 PG  

adehh..xde ayat lagi bez ke cam..."Berambus lah ko.."...cengitu okey ke???

ringo 16 September 2009 11:22 PG  

aku penah diraba oleh lelaki miang di atas bas.
dan ya,aku lelaki.
damn.

Diya 9 Ogos 2011 7:57 PG  

"Selalunya yang tipu dan lelaki miang sebenarnya adalah yang jenis tergesa-gesa. Tidak semena-mena sudah jatuh cinta. Tiba-tiba aja. Baru kenal seminggu sudah cakap jatuh hati. Selalunya, ini dia nak sesuatu yang tak baik dari kau. Jadi gadis-gadis jenis bodoh-bodoh ini percaya sajalah, suka lah konon apalah. Kena puji sikit-sikit..Habis..."

memang kenkadang rasa nak maki diri sendiri bila percaya spesis2 bangsat macam ni.

and yeah, semua jenis ayat tu penah guna, jadi 'bisu + pekak' pun penah.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP