10.6.09

Hari ini 25 : Gambar-gambar tadi

Tadi pegi jalan-jalan, dengan Nabila Farhana, makan-makan ternampak Wen. Tegur-tegur kejap pegi jalan-jalan lagi.

Rasa macam lama gile tak jalan-jalan ambil gambar, so ini sikit-sikit. gambar lain censored. ahaha.


Ini Nabila Farhana. dia baik.



ini hafiz, dia cakap dia mahu jadi cowboy.



Hisap rokok jenama Winston kerana mahu save duit.


Ini kasut banyak besar ni siapa punya daa.......


lu betul-betul manyak cilaka punya kasut.

13 carutan balas:

a . i . n 10 Jun 2009 9:14 PG  

cowboy sekarang sudah pandai ke pavilion. haha.

BEEdadari 10 Jun 2009 9:17 PG  

haha. sy igt itu kasut hana ckp dia buat sindri banyak terer la. skali kantoi brand tepi tu. haha. accap buat2 percaya padhal dia pon layankan jer senanyer. haha.

░♥si lampu neon♥░ 10 Jun 2009 9:40 PG  

mungkin cowboy tu punya kasut!!

bokbon 10 Jun 2009 9:42 PG  

nak jadi koboi? dah ada kuda? but kulit yang ada bintang-bintang boleh putar kat belakang tu dah ada?

reverie 10 Jun 2009 10:16 PG  

Winston merah sakit dada wo. Nabila Farhana memang baik! haha. Aku nak beli gambar yang censored tu. Boleh? haha.

*gurau

emma songall 10 Jun 2009 10:58 PG  

occay.
kasut BEGgy itu mmg cool!

• rOozu • 10 Jun 2009 7:41 PTG  

kasut tu kalau sy pinjam & cuba pakai mesti muat..

boleh pinjam x?

apeklowek 10 Jun 2009 10:37 PTG  

jom beli kuda..if mahal..kita cari kuda liar..mesti bez kan..x yah isi minyak..uia banyak rumput apa..ehehe

apeklowek 10 Jun 2009 10:40 PTG  

terlupa..ko ada kaki ke tiga eh..ahahhaa..leh lawan muso nih

fawzi saat 11 Jun 2009 5:37 PG  

ermmm... mintak rokok sebatang

AkuKopiKauSiapa? 11 Jun 2009 7:36 PG  

ain:
biasa..

bee:
ah awk. tak ngaku, sy tau awk dah pecaya.

syazwan:
huhu..

reverie:
itu pasal tgh kering duit takde tuh.huhu. nak gmbr censored? takleh.

emma songal:
huhu, nabila farhana punye.

roozu:
muat,,,muat kat kepala.haha

apeklowek:
kuda liar? tak sampai kelas, mati kene pijak dah. haha. wei, gua punye lagi hebat lah, kaki musa pakai spender je, kaki gua pakai kasut dah. haha

fawzi:
rokok murah je..

Pontianak Degil 17 Jun 2009 1:06 PTG  

Aku suke cita2 hafiz. dia nak jadi cowboy.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP