30.6.09

hari ini 27 : tamat

1. Maka hari ini tamatlah aku kerja. Sudah nak masuk UIA balik. Bapak malas.

2. Aku batalkan sambungan lelaki miang kerana sudah banyak komplen tentang aku asyik tulis pasal isu lelaki dan perempuan, dari budak tempat kerja aku, dari akak aku sendiri dan malam ini dari Yuraku. Jadi kalau ada antara kamu mahu tanya pasal isu itu, anda bebas untuk email aku dan tanya. walaupun aku sudah janji. sila baca tentang janji disini. KLIK

3. Hari ini aku demam, selsema, pening kepala dan batuk-batuk, dari kelmarin. pergi klinik. Doktor cakap kalau sampai esok aku demam perlu buat ujian takut selsema babi. Abih tu malam ni aku demam lagi, esok kalau demam gak cuak la. Siut.

4. Aku sudah tulis cerpen, puisi, skrip filem, isu lelaki dan perempuan, isu-isu manusia urban, mungkin tentang sedikit ilmiah, tentang setiap hari aku, gambar-gambar, idea-idea bodoh. Dan aku sedar sebenarnya aku menulis tak sampai setahun lagi. Dan sekarang aku sudah tiada idea. Aku kagum orang tulis 3-4 tahun sentiasa ada idea. hebat betul.

5. Malangnya aku tak suka politik, (sila baca "memang dasar anjing") dan kurang arif tentang agama, kalau cakap takut salah. Nanti kang ada orang ikut ajaran sesat, aku jugak yang dosa.

6. apa-apa, jangan paksa diri.

7. Terima kasih.

8. Maaf.

6 carutan balas:

sciatic 30 Jun 2009 7:42 PG  

huhu..
knpe??
truskn sje owh..
haha
best pe mnulis smbil lyn otk..

shariena 30 Jun 2009 7:44 PG  

dh ditamatkan ek? tp mcm mnarik je..ikot suke kamu la..hehehe.. pape pun best...( alamak, ade mcm bodek ke?? )

LIZ; 30 Jun 2009 7:48 PG  

alaaa. dah batal?

meo188 30 Jun 2009 9:46 PG  

bestlah tulisan cenggitu.

emma songall 30 Jun 2009 11:52 PG  

q urbanscapes x?
terjangkit dari sana gamaknya?
LOL srg psakit da cnfirm dari urbanscapes visitor.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP