1.12.10

jawab soalan

punya lah tak bagus blog ni, ada 4 soalan. memalukan betul. haha. Ok, lepas ni aku dah tanak buat sesi tanya salan ni lagi. Memalukan diri je. haha.

tapi aku jawab je la 4 soalan tersebut

Nurul nadea :

1. ko grad bile?

2. mana n tahun bila kau start blaja benda2 fotografi n men dslr?

3. ko pernah x cancel kat customer bila dah deal photoshoot n kalo pernah, macamana ko deal? (sbb aku byk kali cancel gak)

4. kau pernah buat klas fotog or editing?

ok, itu sahaja..paling penting jawab no. 3 ya =)


1. sem depan yang bakal masuk ni ialah sem terakhir aku

2. Aku memang suka ambil gambar. Tapi sebenarnya aku lebih suka videografi. Tapi tiada peralatan. Semuanya aku belajar sendiri. Tanya kawan-kawan. Tengok google dengan terlampau banyak.

3. Aku rasa setakat ni aku tak pernah cancel lagi. Sebab aku pakai calendar. Lagipon, aku tak pakai deposit, jadi kalau cancel pon aku tak rasa bersalah sangat. Tapi customer yang cancel dengna aku banyak la..

4. Tak. Tak pernah. Sebab aku rasa tak cukup hebat lagi untuk buat kelas. Tapi kalau nak follow aku amik gamabr. Aku sangat alu-alukan.

Diloz :

Apa pendapat kau tentang 'perkahwinan'?

Perkahwinan ialah suatu yang sangat bangus. Terutamanya dalam menolak maksiat. Aku kalau ada anak, kalau boleh aku suruh kahwin awal je. Kurang dosa aku tanggung.

M :

1.kenapa pilih uia at first place?

Uia memang pilihan pertama aku, sebab aku nak buat degree terus dalam architecture. Aku tanak masuk matrik kerajaan sebab nanti dia campak aku kat course merepek-repek.

slay :

kenapa entri ni dibuat? kau kan ada formspring.

Soalan yang bagus. Aku pon tak tahu apesal. Mungkin sebab aku saja-saja sebab tak tahu nak tulis apa. Tapi jangan risau. Lepas ni aku tak buat lagi.

0 carutan balas:

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP