9.12.10

siapa nak kahwin 25 disember ni?

siapa nak kahwin 25 disember ni?

banyak orang email aku tanya free tak 25 disember, malangnya aku sudah dibook. jadi terpaksa ditolak.

Secara tiba-tiba orang yang book itu cancel atas sebab yang tak dapat dielakkan.

Jadi, sesiapa yang mahu book aku,

aku free 25 disember ni untuk majlis perkahwinan sahaja.

siapa2 nak, sila email aku di

akukopikausiapa(at)gmail.com

terima kasih.

4 carutan balas:

admin@blogdiloz.com 9 Disember 2010 pada 10:10 PTG  

nanti aku dah balik jom buat sideprojek short-film.

best pulak idea kau kasi kat post aku tu.

nerdy nadea 9 Disember 2010 pada 10:20 PTG  

ko x amek deposit ke? klo cancel, deposit tu burn kat kita lah..

AkuKopiKauSiapa? 9 Disember 2010 pada 11:51 PTG  

diloz:
ahaa..cun! tapi bila kau balik eh?

nadea:
tak..aku takde deposit..itula masalahnya,

admin@blogdiloz.com 10 Disember 2010 pada 2:21 PG  

next year awal april.
tak sure lagi.
masih belum beli tiket balik.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP