10.12.10

hari ini 51 : masuk sem dan hajat di hati


isnin ni dah mula dah semester baru. Sumpah malas. Malas gila babi. Mungkin aku akan rajin balik uia kalau kat uia ada internet yang laju, ada tv, ada dapur, dan ada bilik yang aku boleh tinggal sorang. Atau sekurang-kurangnya aku perlu masuk je bilik tanpa perlu register, bawak barang-barang. Masuk je bilik dan ada semua dan bilik kemas. Gila best.

Sem depan perlu siapkan project paper. Aku takut gila tak sempat buat. Kalau tak sempat kena extend. Kena extend kena duk uia lagi lama.

Seperti biasa, setiap kali semester baru aku akan tulis perkara-perkara yang aku aku nak beli dan buat, mengikut priority :

1. Nikon d300(wajib)
2. nikkor 85mm 1.8
3. berjalan di Bali bersama rakan-rakan
4. hard disk
5. Berjalan di perhentian bersama rakan-rakan dan nabila farhana.


Aku harap sem depan ni lebih mudah, dimurahkan rezeki, lebih bahagia, dan menjadi lebih hebat dalam apa sahaja yang aku buat.

salam

4 carutan balas:

Diloz 10 Disember 2010 9:57 PG  

Dude,tukar canon lah.
boleh shoot video mantap sikit.
haha

[ rennylyleanna ♫♪] 10 Disember 2010 10:42 PG  

Semoga berjaya dengan sem depan :)

aisya 10 Disember 2010 11:30 PG  

haha.bdk uia ke?klaka je

Tanpa Nama,  12 Disember 2010 12:35 PG  

itu nabila farhana ker?
ble ko couple blk?

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP