6.12.10

hari ini 50 : penat

pakai canon 5d Mark II..ehem.wahahahahahaha


kau tau, aku penat gila babi.

Aku punya tidur tak begitu betul sekarang ni. Takkan lah jet lag tak abis-abis lagi.

Jumaat itu hari aku ke pontian untuk amik gambar wedding, on the way ke pontian tayar kereta aku boleh pecah pulak. Tengahari panas buta aku tukar tayar tepi highway kat pedas-linggi. Lepastu singgah di melaka untuk jumpa bapak aku, petang sikit gerak ke pontian terus. Sampai sana aku lepak-lepak dengan family Azmir, memang cool family diorang. Sampai ke malam aku lepak. Padahal penat.

Lepastu balik hotel, pagi esok da bangun. Amik gambar satu hari, petang tu dah gerak balik kl sebab ahad tu nak amik gambar di genting.

Aku drive balik kl dengna begitu berpenat lelah sebab lepas amik gambar.

Aku bajet nak stop dekat yong peng, sebab nak tidur,

sekali aku boleh tidur dalam kete sambil driving, masa tidur tu aku mimpi aku dah sampai yong peng. Aku mimpi aku drive masuk tempat parking, lepak-lepak, lepastu tidur.

Sekali aku terjaga, kete aku dah macam ketepi sikit. Satu kali jantung berdegup punya rancak. Cuak gila. Aku pikir ini kalau accident ni memang boleh mati ni. Sudahla hujan.

Lepastu sampai yong peng aku tidur,

lepastu esok paginya nik genting untuk amik gambar couple pula, dah balik dari genting, dengan nabila farhana, petang aku balik rumah, malam tu janji nak tengok midnite dengan nabila farhana. Sekali aku tidur, sampai esok. Tak sedar lansung.

nabila farhana bengang sikit.

sori.

update yang gila boring.

9 carutan balas:

Tanpa Nama,  6 Disember 2010 pada 3:08 PTG  

sabar la ek
kalo penat rehat byk2!rate

aisya 6 Disember 2010 pada 3:17 PTG  

iye.rehatlah.dah terlebey kerja saya rasa.

Sofiya 6 Disember 2010 pada 11:41 PTG  

sangat suka bila akukopi kembali sebut nama nabila farhana :)

haneelah 7 Disember 2010 pada 5:37 PG  

nabila farhana ada masuk scene kali ni

nerdy nadea 7 Disember 2010 pada 8:50 PG  

gagagagagagaga...5d mark II..nak..ehehe..wei, byk duit ko labur kat kemere nih..

AkuKopiKauSiapa? 7 Disember 2010 pada 7:44 PTG  

lelaki :
takleh rehat weih..

aisya:
huhu.

melle:
boleh tahan

sofea:
aku pon suka.

zaimah:
kali ini dan selepas ini.

nurul nadea:
5d mark pinjam je...hahaha

Tanpa Nama,  8 Disember 2010 pada 7:36 PG  

Bila nak tunjuk lagi nabila farhana? :P

Tanpa Nama,  12 Disember 2010 pada 12:03 PG  

dah ko drive tghari panas non-stop mmg la tyr tu b'kemungkinan pecah, tambah2 kalo kete tu jenis yg kecik cm kancil ker, kelisa ker, kenari ker..

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP