29.4.10

sikit pasal praktikulum bukan kulum

1. internet rumah aku baru ok.

2. Atas jasa baik akak dekat tempat kerja aku, die beri aku RM10 setiap hari untuk hantar die pergi kerja dan balik kerja tiap hari. Jimat duit minyak aku. Part time taxi driver.

3. Rupanya kehidupan orang yang bekerja disini seperti tiada kehidupan, balik lambat, itu hari baru aku dah kena tidur di ofis sebab nak siapkan kerja. Patutlah diorang ni semua banyak tak kahwin lagi.

4. Tempat aku kerja ni salah satu projeknya ialah buat pelan untuk Iskandar Malaysia di Johor. Jadi hari itu aku kena tulis lebih kurang macam ini tajuknya, "bagaimana perkara-perkara seperti kebudayaan, benda-benda yang menggambarkan tempatan sebagai contoh pokok-pokok yang tumbuh meliar di Johor, atau makanan-makanan yang terkenal di johor dapat di jadikan pengaruh dalam arkitektur pembinaan bangunan baru di Johor.

Makanan jadi pengaruh? kau biar betul.

5. perlu masa masa masa masa masa masa masa masa masa masa masa masa masa masa berbadan sasa masa masa masa masa masa masa masa masa masa masa.

2 carutan balas:

YanTzYanTtiE 29 April 2010 3:40 PG  

then perlu
sabar sabar sabar sabar sabar sabar sabar sabar sabar sabar sabar (^_^)

apekzer 29 April 2010 9:36 PTG  

makanan memang jadi pengaruh, sebab pengaruh datang dari budaya, budaya itu datang dari adat, adat ape yang orang selalu but,

dan basic pada adat yang ornag mesti buat pakai baju: jenis pakaian, duduk dalam rumah: design rumah/bangunan beriadah/berhibur: menari zapin/shuffle dan makan: jenis makanan.

semua tu pengaruh tu. betul tu. biarkan die betul.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP