21.9.09

tema raya : ganas dan garang!

Awal-awal pagi raya lagi aku dah cakap kat akak aku, tema raya kita tahun ni ialah ganas dan garang. Jadi gambar-gamabr raya mestilah kelihatan ganas dan garang. Lepas tu akak aku tanye, "gamabr yang ganas dan garang macam mane?" lepastu aku cakap,"macam ni" sambil posing seperti gamabr di bawah.



Lepastu aku cuba hasut anak buah aku umur baru 4 bulan supaya kelihatan ganas dan garang juga.


Ini percubaan pertama, bapak aku cakap tak cukup ganas


Kami ganas dan garang!






Nabila Farhana yang sentiasa comel





Malas nak upload banyak gamabr. Malas nak resize,

17 carutan balas:

Rinn Asri 21 September 2009 10:49 PG  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ikanbilis 21 September 2009 11:15 PG  

baju raya warna lawa seyh!

salam aidilfitri =)

Akmar Anuar 21 September 2009 11:28 PG  

haha.
tak ganas dan tak garang weh.
comel ade laaa..
hahaha =p

comel sangat!

emma songall 21 September 2009 12:07 PTG  

ahahaha.
xganas larh.
nk ganas patut add on tombak, keris sumer.
LOL
papepon, selamat hari raya!

AkuKopiKauSiapa? 21 September 2009 1:58 PTG  

akmar:
aku ganas gle kot.

Emma:
tak terpikir la...rugi rugi..

ULTRAMAN 21 September 2009 6:13 PTG  

tak ganas langsung. tp comel

@adlynna@ 22 September 2009 1:47 PG  

mane ganas nye...??
mane garang nyee???
chomel je nengok nyeee...
hehe..;p

selamat hari raya..
;)

Irine Nadia MaRceLLo 22 September 2009 7:08 PG  

lawaaa baju melayu anda~!:) bkenan pulakk ngk colour tuh..huhuhu.ganas n garang ek?ngeeee

L.|.n.D.@ 22 September 2009 8:41 PG  

bila gerangan nye nabila farhana beraya di rumah?
tanpa pengetahuan akak2 lain plak tu?

AkuKopiKauSiapa? 22 September 2009 11:20 PG  

linda:
time tu ko takde daa...org lain ade je.

I - s Y a 23 September 2009 1:40 PG  

uihh. ganas nye. baby tu bg pnumbuk terus

Wai 23 September 2009 7:47 PTG  

Pose gambo yg 1st tu macam menarik je.... bole buat arca tu later on....

k|ree 23 September 2009 7:55 PTG  

nur ada kat umah...

yang lain sume tengah zzzz....

a . i . n 29 September 2009 2:13 PG  

kopi itu hitam. tapi kau tak hitam, tak perlu lah tak pamerkan wajah lagi lain kali. selamat hari raya.

RazFiRa 29 September 2009 3:38 PTG  

garang la sangat

hahaha

Tanpa Nama,  2 Oktober 2009 9:44 PG  

ganas btol tuh..
siapa nabila farhana tuh?
awek ko ker?? hehe
sila jawab..
dari yumy_yum

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP