23.11.09

Aku benci entri emosi

8

Lelaki ini pandangannya dari luar ke dalam. Maknanya dari muka, bentuk badan, ukuran dada dan lentikan pinggul, kemudian baru lah kedalam hati. Jadi untuk mereka masuk kedalam hati perempuan tu perkara yang terlebih susah. Kerana sebelum masuk kedalam perlu lalu luaran. Berbeza dengan wanita yang dari dalam kemudian baru keluar.

Sebab itu ibu-ibu senang memujuk anak mereka, berbanding bapa-bapa yang hanya tau pujuk dengna belikan permainan.

Magic kan?

Betapa kita dijadikan lelaki dan perempuan supaya kita boleh belajar satu sama lain.

Cuma ada orang tak pernah belajar.

13 carutan balas:

k|ree 23 November 2009 4:24 PTG  

hahah..teringat masa gi kursus kawin..."yang perempuan nak boyfren tue jadi cam yang dia nak...yang lelaki tue pulak nak gfren jadi macam yang dia nak...kalau camtue...kawin la dengan jantina yang sama...senang... :)..bila dah tanggungjawab lelaki dan perempuan tak sama...confirm la pemahaman mereka juga tak sama...betul ke tak...?

Tanpa Nama,  23 November 2009 6:09 PTG  

benci jangan la baca, apa ada hal??..

kecoh la lu.

reverie 23 November 2009 6:49 PTG  

(rujuk komen atas)
nak kritik pun, berani2 la letak nama. hahaha. lu lagi kecoh. cuma bezanya, kecoh lu tak bertelur.

*Kopi, kau datang bulan ke? entri pendek2 dan pedas je? ;p

AkuKopiKauSiapa? 23 November 2009 8:25 PTG  

tanpa nama:
bangang gak kau ni.. aku benci entri emosi maksud dia yg aku tulis tu emosi la. sengal.dah aku tulis, mestilah aku kena baca. ko ni kurang IQ aku rasa.

kiree:
apis teringat apis tanya ada sorang mamat gay ni dulu, die cakap die suka lelaki sebab lelaki je paham dia. huhu. bangang.

reverie:
ahaha..biasalah..perlukan masa sikit baru ada entri bernas mungkin.

Puppet Koyak 23 November 2009 8:33 PTG  

pergh..
mendalam ayat last tu.
i like.

Razman 24 November 2009 1:03 PG  

bce entri ni mula2 mmg siyez..bce komen aku gelak..tanpa nama gelojoh nak paku org terpaku diri sendiri..

apekzer 24 November 2009 11:12 PTG  

tanpanama kurang iq.. ade satu je ic?

ape hal??

popsoda,  24 November 2009 11:50 PTG  

ala rilex ar. nama pun tanpa nama. biasalah, org yang guna 'tanpa nama' ni biasa selalu buat kecoh tibe2 yang konon2 nampak berani dan macho lah. tapi sayang, berani dan kecoh tak bertelur (kata reverie) haha. eleh. sume pun leh wat camtu. takyah layan sudah. ni aku nak tanya, yang dalam gambar kat atas ni ko ke kopi? macam ko je

AkuKopiKauSiapa? 25 November 2009 4:16 PG  

popsoda:
weh..bukan aku. aku blom kawen lagi.
itu gmbr kawen orang lain tuh. huhu. aku lagi hensem dr tu la yg penting. haha

Al Quds Travel 25 November 2009 7:35 PTG  

Al Quds Travel Welcome You :-

"AL QUDS TRAVEL FAIR 09"
Date : 10,11,12 December 2009
Time : 10.30 am - 10.00 pm
Venue : Ruang Legar KB Mall K.Bharu
Organizer : Al Quds Travel Sdn Bhd
Official Radio : THR Gegar FM
Tel No : 609-747 9999

Diskaun hebat untuk semua
pakej pelancongan!!!

ザ-sylver-shooter 5 Jun 2010 7:45 PTG  

lol..ade eklan plak kat sini kan..potong stim tol!!

fallen angel 8 Oktober 2010 6:32 PG  

yang utama aku jatuh cinta dgn tulisan kamu. yang kedua, sapa mamat ni weyh? aku mcm kenal.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP