30.3.09

hari ini 15 : signifikasi dan rasional earth hour

earth hour aku tidak kemana. Bagi aku earth hour tiada signifikasi. Bagi aku earth hour sama seperti valentine day, mother's day, father's day. Masa seseorang itu berpura-pura untuk menunjukkan keprihatinannya terhadap sesuatu benda walaupun sebelum ini seseorang itu tidak kisah lansung.

Maaf entri aku belakangan ni banyak menulis tentang perasaan, pasti bosan, bukan? membaca aku menulis tentang diri aku sendiri. secara jujurnya, apa yang aku tulis dari dulu adalah apa yang aku terfikir. Jadi, sekrang aku sedang banyak perasaan, apa yang aku tulis pon banyak tentang perasaan lah.

Aku hargai jika apa yang aku tulis berkait dengan kehidupan kamu. walaupun pengaplikasiannya berbeza. Sebagai contoh, jika aku tulis, jangan ego, hanya memakan diri. Walaupun sebenarnya aku tulis untuk seseorang. Tapi jika kamu baca dan kamu sedang ego, dan baru tersedar, aku sangat-sangat hargai.

Aku harap prestasi aku sem ni meningkat, aku takut dengan result studio aku, aku rasa aku berkerja keras, tapi Aisyah dan Ainaa cakap aku kurang bersemangat sem ni. Bukan tak bersemangat bagi aku, cuma lebih banyak berfikir dari main cakap je ape nak buat. Lebih consider tentang banyak perkara.

Lagi sekali maaf untuk seluruh studio, pengurus projek kamu ini nampak seperti kurang semangat. Sebenarnya sukar ingin kawal orang dalam skala yg sgt besar. kalu kecil-kecil memang takda hal. tapi tak apalah, aku dpt belajar.

Jadi, justeru itu, semester depan, HANIF JADI PROJECT MANAGER!!!. hahaha.

7 carutan balas:

Shemmi 30 Mac 2009 10:36 PTG  

perasaan..benda paling dekat dgn manusia..apa nk di bosankan..

* cuma bila terlalu di buaikan..nampak cam sedih sgt lak entri2 ko..cam "aku kuciwa!"..hehe

♥CHU♥ 31 Mac 2009 4:59 PG  

weh~
wlu bpura2 tapi xpe.
haha.
yg pntg mnusia sedar sebantar.
haha.

LIZ 31 Mac 2009 5:56 PG  

eh, tade lah
tak bosan pon :)

apeklowek 1 April 2009 8:27 PTG  

no way..x leh la..x jadi apa apa nnt..skala itu telalu besar..

AkuKopiKauSiapa? 2 April 2009 3:45 PG  

apek lowek :
takde takde. ko gak.wahaha

a . i . n 5 April 2009 2:07 PG  

betul... earth hour mmg xde efek pun... semua bagai mengarut... tapi hak individu..

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP