31.8.11

Gambar raya citarasa awal 90-an

hafizudin hamdan wedding and potrait photography

Korang ada tak gambar yang jenis macam ni, macam gambar zaman dulu-dulu awal 90-an dulu.

Mereka suka tangkap gambar dekat pokok la, dekat pasu bunga la, dekat kereta la. Lepastu gambar macam blur-blur sikit sebab dulu-dulu punya kamera manual focus, jadi payah sikit nak dapat tack sharp punya focus kalau orang jarang-jarang pegang kamera.

Selalu macam gambar korang dengan pakcik korang, atau dengan bapak korang, Selalunya gambar tu gambar masa korang kecik dan mesti ada seorang dewasa. Yang mana gambar tu bila korang tengok balik, mesti rasa kelakar

Jadi,

itu yang aku cuba buat.

ini gambar aku dengan anak buah aku, dengan citarasa awal 90-an.

Bagi aku ia lebih sentimental, dan lebih evergreen.


gambar lebih di hafizudinhamdan.com

2 carutan balas:

Tanpa Nama,  4 September 2011 pada 10:56 PTG  

Ada!aku rasa mostly akan ada. Raya hari tu pun mak abah aku nak gambar camni lagi. Yang beza, mak abah dgn cucu2 pulak...kelakar tapi nostalgik dan gambar2 macam ni boleh bikin ko senyum dan gelak sorang2.. ^_^

chikleen 5 September 2011 pada 11:38 PTG  

ai yg amik gmbr tu.haha.
gile old skool..

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP