4.1.10

Hari ini 36 : Aku Sama Loghat.

1. Tahniah kepada mirahida murad dan juga ridzuan rosli atas perkahwinan anda. Perkahwinan yang seronok dengan bertemakan gotong royong. Ini duan cakap lah.

2. Minggu ni aku akan ke pangkor untuk melawat tapak dan melakukan kajian lapangan. Aku harap isu-isu di pangkor seronok dan harap akan keluar dengan pelan cadangan yang memberansangkan.

3. Masalah dalam bidang pelancongan, paling jelas ialah eko-pelancongan. Iaitu pelancongan berbentuk alam sekitar, seperti Pangkor. Ia kurang menekankan kepentingan penduduk tempatan. Terlampau mementingkan pelancong.

4. Memang penduduk setempat buat duit dari sektor pelancongan, tapi aku rasa kemudahan banyaknya untuk pelancong pula. Kasihan.

5. Duan sudah bersanding akhirnya.Aku jadi tukang ambil gambar je hari tu bersama Hanif a.k.a apeklowek . Jadi kalau gambar tu cantik maknanya Hanif yang ambil dan kalau rasa tak cantik maknanya aku yang ambil.

6. Ini cuma gambar main-main. Gambar yang kahwin di sukasukaphoto .

DSC_2113
DSC_2202
DSC_2142
DSC_2134
DSC_2012
DSC_2000
DSC_2252

10 carutan balas:

e s r e e f Armagan 4 Januari 2010 11:37 PG  

siapakah gades iniii...

(stail sudirman nyanyi)

haha

a . i . n 4 Januari 2010 12:42 PTG  

gambar pengantin dan kasut sekolah. terbaik!

reverie 6 Januari 2010 3:15 PG  

makin lama makin cantik2 gambar. keep it up.

thoyol 7 Januari 2010 1:59 PG  

aku suka gambar terakhir.. hehe..

Basuh Baju 9 Januari 2010 3:49 PG  

bro. lu belajar lagi ke kat kaed? gua budak kaed gak. macam best je nak amek lu sbg jurugambar.

btw, gmbr2 lu mmg cantik ar.

hans 9 Januari 2010 1:00 PTG  

wah,teknik gambar ko semakin bagus dah nih
cantik pic3 dkt dlam nih
kagum aku tgok

Luna 12 Januari 2010 12:42 PG  

dinding bata2 tu cantik. kat mana eyh?

er, gambar kau pun cantik2 juga. :D

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP