15.10.09

Apesal orang suka kahwin lepas puasa?


Cubaan bermain dengan keris. Ini gamabr bukan aku amek. ada blur sikit.

Inai


Ini budak banyak kasi aku geram.

Ini bapa beliau

Helmi liza sekeluarga

Akak pertama dan akak kedua aku dan anak buah kedua aku

Nabila Farhana terlampau comel bertudung

Abang ipar ketiga aku salam bapak aku bajet dapat duit raya.

Di celah ketiak bapak aku

Menaiki kenderaan ke masjid. Aku jalan kaki je.

Anak buah aku nama nasirah yang disayangi.

Pasangan nur nadiah dan mantol-mantolak.

Maaf.Gambar quality rendah. Nak kasi kau senang sikit tengok. laju sikit. Terpaksa turunkan sikit quality.

Siapa-siapa nak aku amek gambar kau, akak kau, abang kau kahwin. Boleh email aku. Tengah sengkek sekarang ni. Perlu wang.

8 carutan balas:

ringo 15 Oktober 2009 9:11 PG  

sebab jika berkahwin ketika puasa masa terhad.haha.tahniah

misz benida 15 Oktober 2009 9:35 PG  

bln pose mna de org kawen..
cmne nk wak knduri.
wei,aku nk kawen,meh jdi potographer aku..tpi kasik dskaun la.
haha

ikanbilis 15 Oktober 2009 10:05 PG  

wah lama tak pegi kenduri ni....musim keduri start bulan cuti nanti so buat lepas raya senang kurang competition murah skit kot? =)

Diloz 15 Oktober 2009 11:07 PG  

sebab lepas puasa baru boleh mengandung.
kalau tak kene ganti sebulan dowh.

*kau nak cakap kalau gambar kau yang amik,tak ada blur la eh?
hehe.

Chenta 15 Oktober 2009 12:31 PTG  

huuu, kalau kena tangkap basah time bulan pose, kena kawen bulan pose jugak tak?

AkuKopiKauSiapa? 16 Oktober 2009 12:07 PG  

miss benida:
aku murah je..nak email aku.

ikan bilis:
a..maybe lah..bulan 12 lagi ramai gle kawen..sebab tu ramai baby lahir bulan 9. huhu

diloz:
blur jugak..tapi kurang sikit.huhu

chenta:
kena ar..

reverie:
terima kasih..kemsalam kat keira knightley.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP