8.7.09

hari ini 29 : keter besar tapi bangang


(gambar tiada kena mengena lansung..cuma yang onitsuka tiger kanan sekali tu baru angkat.hehe)

1. Seperti lama tak update blog. Kurang isu la. Takde ape yang aku fikir. Nak tido je rasa.

2. Kelmarin aku dapat message di facebook tanya pasal 'bagaimana nak tahu kalau ada lelaki ni baik dengan dia, macam mana nak tau yang lelaki tu nak tackle dia atau nak kawan je". Aku masih sedang berfikir lagi, dan tak tahu nak tulis disini atau tidak.

3. Selalu betul aku dengar orang cakap "kereta besar tapi bangang", tapi memang tka boleh nak kawal, memang orang bawak keter besar ni selalunya ada bangang sikit.

4. Selalu kereta besar ni yang parking ikut suka hati, keluar simpang ikut suka, hon orang ikut suka, cucuk orang ikut suka, bukak pintu ikut suka, bawak laju ikut suka. Gua bengang gila.

5. Mungkin untuk lebih bagus mereka perlu bawak kancil. Sebijak anda.

6. Malas gila nak masuk UIA balik.

7. bye

14 carutan balas:

Shemmi 8 Julai 2009 pada 1:53 PG  

dah keta besar..x kisah la otak kecik yg ptg 'ek' besar sebesar keretanya..

apeklowek 8 Julai 2009 pada 5:22 PG  

serious cun itu harimau onitsuka

[z@ck] 8 Julai 2009 pada 7:41 PG  

keta myvi idamanku..
apakah????

pacik raman,  8 Julai 2009 pada 1:19 PTG  

saudara, mne sje kamu dpt yg high cut itu? swap dgn mexico aku nk x? hahaha...gurau sje..

AkuKopiKauSiapa? 8 Julai 2009 pada 8:12 PTG  

shemmi:
ek??ape tu?

najwa:
hampir tiada

icha:
memang cun. menggigil aku beli. haha

hanif:
dekat malaysia illegal bela harimau.

zen:
memang betul. malas gila

zack:
aa..ape kene ngene?

pakcik raman:
masuk website www.onitsukatiger.com. swap tak boleh. nak beli vans high cut tengah2 tu boleh. huhu

Perempuan Kalis Peluru 8 Julai 2009 pada 11:33 PTG  

kete besar mmg selalu gitu
selalu buat2 lupa yang dia pernah amik ujian bertulis jpj
buat2 lupa dia penah kene maki hamun mase nak amik lesen
buat2 lupa yang jalan tu bukan jalan mak bapak dia

bajet kete besar jalan tu kau punya??
hahaha.aku emo

nway..saje bertandang ke blog ni.tengah jalan2..

nisa.zaidan 9 Julai 2009 pada 12:55 PG  

beli menggigil? bape riban hang beli? lawak la..aku nak beli kasut ni.. nak macbeth ke asics onitsuka? dilema weyh

a . i . n 10 Julai 2009 pada 4:09 PG  

ketapi pun besar tapi tak pernah bangang.

abeautifulmind 17 Julai 2009 pada 1:10 PG  

wah .
onizuka tiger ?
gile best !

balqissy 17 Julai 2009 pada 1:16 PG  

uwanna noe the secret? syhhh! *gossip* kawan2 aku yang selalu bwak kete besar ni selalunya bukn ade lesen pon. sbb polis bukan reti nak saman dorg. huh~

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP