6.2.11

kebosanan perhubungan


Nanti akan sampai satu time kau akan rasa bosan. Sebab nanti kau dah tau nak buat apa. Nak tengok wayang semua cerita dah tengok. Nak-nak time raya cina ni, semua cerita cina, memang aku tak layan la. Nak pegi makan, semua tempat kau dah makan. Dari yang paling mahal, sampai ke kedai atas kubur kau dah pegi.

Ok sekarang kau dah tak tau nak buat apa. kan?

Aku dengan Nabila Farhana. Campur tolak aku break ada sekejap tu, semua sekali dah 5 tahun aku dengan nabila Farhana.

Sejujurnya aku tak pernah bosan. Mungkin sebab aku jenis memang tak bosan dengan satu perkara. Jadi kalau menghadap muka yang sama hari-hari pon aku tak kisah.

Aku tak tau aku penah cakap atau tak.

Bila kau berkawan-kawan sekarang ini, sepatutnya tidak boleh terlalu lama. Sebab kau tak boleh buat seks.

Sebab bila kau kahwin, yang menambah keterujaan ialah seks. Jadi kau memang susah mahu bosan. Sebab banyak masa dalam rumah. Lebih banyak masa kau dalam bilik. Dan mungkin awal-awal kau sangat teruja. Benda itu jelah yang kau menghadap hari-hari.

Lepastu kau akan rasa bosan hari hari main dan kemudian nanti kalau ada rezeki kau akan ada anak pula. Jadi, seks, sebagai penyebab kasih sayang sudah berkurangan. Anak pula yang jadi penambah kasih sayang. Ia macam mewujudkan keterujaan yang baru.

Kemudian ada anak kedua pula, kemudian ketiga.

Kemudian bila sudah lama, kau terlampau tua untuk fikir yang kau mahu orang lain lagi.

Dan bagi yang tidak berkahwin lagi.

Untuk menambah keterujaan, sangat susah.Memang susah. Mungkin boleh dimulai dengan tidak begitu berharap terhadap keterujaan.



P/s : lama tidak menulis. kualiti penulisan aku macam bangsat.

6 carutan balas:

AkuBukanLelaki 6 Februari 2011 pada 9:51 PTG  

aku perhati..laki mula bosan dan buat prangai bila usia perhubungan 10 tahun...TAK SEMUA tp itu yg aku perhati...

Kap 7 Februari 2011 pada 1:46 PG  

orang teruja pada benda sunat.
hal wajib rileks saja pandang sepi.

tahu keutamaan dan pilih matlamat hidup yang boleh beri keterujaan sejati.
orang lost pula selalu salahkan orang lain bila mula hilang motivasi.

Unknown 7 Februari 2011 pada 7:52 PG  

we at the same route^^,
maybe this call cinta sejati or more to jodoh..
moga berkekalan yaaawww~~~

balkis 9 Februari 2011 pada 5:44 PG  

entry da mcm relate je ngan aku... hahah

anti-sexism,  10 Februari 2011 pada 9:51 PG  

perempuan sebenarnya rational, tapi mereka sukakan fantasi hidup juz to make things more interesting...

come on guys, loosen up a bit and juz play with 'our' games...

get into it!!!

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP