23.2.11

helo, nama saya hafizudin

hai, nama saya hafizudin hamdan. Seorang lelaki. Berumur 24 tahun. Belajar di UIA dalam jurusan perancangan bandar. Saya tinggal di Melaka bandar warisan dunia. Anak terakhir dari empat orang adik beradik.

Hobi saya menulis dan mengambil gambar. Bersiar-siar di taman dan juga melancong antara perkara yang saya buat di waktu kelapangan dan semasa poket berisi duit yang banyak.

Saya seorang yang tidak sensitif, terutamanya pada wanita. Seorang yang logik. Jarang mengambil berat perihal remeh-temeh dan seorang yang simple. Sebab itu saya selalu ditinggalkan oleh gadis kerana kebanyakan masa saya malas layan karenah mereka. Walau bagaimanapun saya mempunyai teman wanita yang memahami sifat saya itu.

Saya seorang yang gemar melepak seorang diri dan saya rasa tiada masalah dengan perkara tersebut. Saya jarang ambil pusing dengan apa orang lain cakap pasal diri saya. Sama ada itu baik atau tidak, selalunya saya buat tak kisah sahaja.

Blog ini ditulis oleh saya sepenuhnya, memaparkan kisah-kisah saya, ataupon mungkin kisah-kisah orang lain yang saya selalu harap ia akan kena pada diri kamu sendiri yang sedang membaca. Tidak senang menulis ini tuan-tuan sekalian. Mungkin dahulu saya menulis dengan pantas, tapi sekarang, sejak sibuk dengan perkara lain. Ia jadi makin sukar.

Jadi, selamat membaca.

sekian terima kasih.



*macam dah lama gila tak tulis blog. Mungkin perlu pengenalan semula.

2 carutan balas:

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP