13.8.10

Segerombolan gambar tertangguh

Ini semua gambar semasa aku berbasikal di bukit cerakah untuk buat bancian dan juga masa ada Planning student assembly di UIA. Maklumlah, dah takda idea nak tulis, upload gambar pulak.


1. Ini abie, dia cakap dia nak jadi cendekiawan.

2. Ini daus, dia kata mata kiri dengan mata kanan dia lain size.

3. Gambar ni serius buat aku jatuh cinta dengan 35mm.

4. Hai,

5. Gadis baju pink pujaan ramai. Aku add tak approve pon. siut.

6. Aiskrim paling menjengkelkan dalam dunia.

7. Bajet kreatif.

8. Hanif konon-konon macho duduk kat situ nak tackle awek UITM.

9. Cat muka.

10. Buncho. bukan bancuh.

11. Aku suka gambar ni sebab aku rasa macam aku tinggi.haha

12. Hanif berangan jadi askar.

13. Rumah 4 musim yang mengecewakan. Rasa nak bakar.

14. Kalau kau boleh nampak, kat kening aku ada parut. Sebenenarnya masa kecik-kecik aku sengaja buat jatuh basikal sebab nak kening ada belah macam cristiano ronaldo tu. Tapi salah bajet. Kena tempat lain.Bodo gila. Kalau tak mesti aku dah lagi macho sekarang. haha

15. Aku suka warna ni.

blog comments powered by Disqus

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP