24.4.10

Aktiviti meragut rumput

bila la aku nak ada awek..mesti aku upah seorang fotografer untuk amik gambar gambar begini. Malah lebih ganas.

Ok, kejadian berlaku di Padang Ragut UPM Serdang, Semua gambar amik pakai Nikon d40x ku yang murah dan ramai orang memperkecilkan aku kerana kamera murah ku,ah..kamera gabak gambar macam sial baik tak payah.

edit pakai aperture, lense aku pakai kit lense je.

Sekarang dah ade watermark gambar aku, bajet ade orang nak copy la konon. haha.

DSC_0014
1. feveret

DSC_0059
2. oh...

DSC_0165
3. Ini bagi aku comel.

DSC_0025
4. tiada comment.

Macam biasa.. Gambar lebih dekat sukasukaphoto.
sekarang dah naik RM120.


6 carutan balas:

Mat Sentap 26 April 2010 pada 7:11 PTG  

ape harga tue???

bdk xtau pape....huhu

Syuhada 29 April 2010 pada 6:16 PTG  

waaa~! upm! tempat aku weyh! nak2 ladang lembu! hak3! ley ar aku jemput ko datang amek gambo aku perah susu lembu, kui3! :P

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP