13.3.10

hari ini 40 : Trampoline adalah wajib!

Aku akan membawa trampoline setiap kali amik gambar couple atau family selepas ni kerana ianya sangat seronok!

ini gambar semalam aku ambil untuk keluarga Shima di taman botani. Walaupun penat gila layan budak-budak, tapi tak kesah sebab seronok. huhu

Aku dengan daus tak tahan betul gelak tengok budak-budak ni. Ini aku kasi sikit je dulu. Nanti upload lagi. Sebab tak sabar-sabar nak upload punya psal.Tak siap edit lagi dah nak upload.

2
Sengaja masukkan kaki aku sekali.

DSC_0065
Cuba untuk lumba lari dengan budak-budak. Selamat aku menang.

1
daus amek. walaupun muka aku buruk dalam gambar ni.upload juga.

6 carutan balas:

ciK LyndaWawa 14 Mac 2010 pada 1:00 PG  

i loike last picture..hehehe=)

crazy_labelle 14 Mac 2010 pada 5:09 PG  

apsal muke ko terlalu berusaha?

AkuKopiKauSiapa? 16 Mac 2010 pada 8:42 PG  

cik:
tanx

crazy:
sbb aku memang berusaha.

pije:
buruk sebenarnya. itu efek photoshop.

Asrulsani 16 Mac 2010 pada 8:46 PG  

aku skola sampai form 5 je.. trampoline tu ape?

AkuKopiKauSiapa? 16 Mac 2010 pada 10:51 PG  

ask:
aa..yang benda bulat lompat-lompat tuh..kalau lompat atas tu macma ada spring kat bawah die..

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP