16.4.09

blog itu ini

Nazuha ckp nak wat blog, aku ckp, memang seronok blog, luahan isi hati sume kau boleh cakap, boleh bagitau orang, boleh kasi puas la, boleh kasi pendapat kau macam-macam. tapi banyak akan datang nanti. sebab blog ini hidup kau, bila hidup kau orang baca, orang tau, susahlah jadinya.

asal aku menulis untuk bila tua nanti aku boleh sendiri baca kematangan pemikiran aku dari aku kecik sampai lah aku tua. sebab itu banyak aku tulis psl pendapat dan pemikiran aku. Dan bila baca pasal luahan aku sendiri dan perasaan, bolehlah aku gelak balik bila baca, rasa kebodohan diri sendiri dan tahap kematangan aku masa aku tulis tuh.

seronok menulis, seronok berkongsi. semua seronok.

Jangan penuhkan blog dengan emosi. itu yang aku belajar sekarang. mahu emosi tulis diary, tulis dalam buku, simpan senyap2.

Blog aku tulis ni banyak maksud die yg lain. aku suka tulis sesuatu dengan tak jelas, baru kamu semua berfikir, terfikir. Penafsiran yang berbeza bawak maksud yang berbeza. kalau aku tulis terlampau jelas maksudnya, macam tulis karangan darjah satu pulak, tak seronok.

apa-apa, teruskan membaca,

9 carutan balas:

dude 16 April 2009 pada 4:03 PTG  

betul.
jangan menulis dengan emosi.
gua da rasa.

ciK LyndaWawa igUana 16 April 2009 pada 4:46 PTG  

btul..btul..btul...sy sokong kamu...

mamma mia! 16 April 2009 pada 5:25 PTG  

ok. aku tgh bace la ni.. hehe

Shemmi 16 April 2009 pada 5:40 PTG  

jgn baca dgn 'emosi' juga...

BEEdadari 16 April 2009 pada 8:40 PTG  

sy benci bila awk slalunyer betol. huh. kiter tukar otak nk? sy ni bijak jer cuma emo sket la so nk pinjam cara awk berfikir utk seminggu bole? ala wak bole la bole la. dgn sy xkn nk berkira kot? haha.

AkuKopiKauSiapa? 16 April 2009 pada 11:07 PTG  

dude:
tu lah..aku tgh raser skrg.

mamma mia:
bace lagi lepas nie.haha

beedadari:
mengarutlah awk.

miss juju 17 April 2009 pada 8:35 PG  

betul
ko selalu buat aku berfikir

liahasmira,  25 April 2009 pada 4:07 PG  

mushi ko mmng did a very good job... kagum =)

apeklowek 26 April 2009 pada 11:19 PG  

dulu..pernah kita bincang..mcmn nak org fikir apa yg kita fikir a..ni br kita je..mcmna nak sebar..haha..n sekarang..alhamdulillah..wow..2++ follower tgh berkongsi idea dan pemikiran kau..tahniah..tahniah..teruskan menulis apa yg d kepala dan dihati skali..

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP