13.6.11

theREALSHOP!! ( kursus fotografi )

Saya rasa inilah benda paling teruja saya nak buat sepanjang saya mengambil gambar. Ini bukan workshop. Tapi ini theREALSHOP!! (sila baca sambil jerit)

Saya akan sangat gembira untuk menerima anda dan memenuhi hari kita bersama untuk shooting, post processing, networking, share idea dan juga mendapat inspirasi. YEAH!





Ini bukan macam workshop yang biasa anda pergi, yang mana mereka gnakan model yang sudah tentunya biasa di depan kamera dan mereka cuma ajar bagaimana untuk tangkap gambar jadi cantik. Terlampau teknikal. Tak cool.

Kita akan berbincang dari awal sehingga ke habis.

Dari branding, marketing, composition, post processing, blogging, cara reply email, cara untuk stay inspired, cara untuk bercakap dengan client, cara untuk pose client supaya kelihatan natural dan rileks , custom album designing, melihat perkara-perkara detail dalam pose, kita juga akan buat simulasi meeting dengan klien. Dan macam macam lagi. Fuh. Banyak gila.

Kita akan bekerja dengan real couple yang tak pandai pose pon tapi kita akan buat mereka sampai pandai pose. Kita takkan bekerja dengan model yang sudah biasa dengan kamera. Itu tak real. Ini real!


Semuanya cuma dengan bayaran RM150 sahaja! . Kira macam harga pengenalan. Tapi ia limited kepada 15 orang sahaja! Jadi baik cepat-cepat book seat anda!

Kita akan buat dari pagi sampai lah ke petang.

Pagi : Shooting. Composition.Basic lighting. How to talk and pose your client. Details.

Tengahari : Blogging. Emailing. Customer relation marketing. Branding. Simulation.

Petang : Post-processing, album designing.

makan tengahari, minum petang disediakan!


Untuk sebarang tempahan dan pertanyaan sila email saya di akukopikausiapa(at)gmail.com


masuk sini

2 carutan balas:

mimie1678 13 Jun 2011 pada 8:34 PTG  

saper yg masak tghari ngn minum petang tue... hehehe... mimie nak join boleh?

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP