2.7.10

Hari ini 44 : Blog bacaan gadis hot

Aku hari ini habis praktikal. Seronok.

Aku baca blog Diloz . Dia cakap dia rindu masa dulu dia punya blog dikerumuni pembaca-pembaca seksi. Aku pon tak tahu dulu bila. Mungkin itu zaman aku tak mula tulis blog lagi. Atau masa itu gadis-gadis seksi cuma seksi aja, masa sekarang ini pakai tudung pon video format 3gp melambak-lambak.

Yang aku paling pasti, gadis-gadis dalam video macam itu semua pasti jenis orang yang bila tulis SMS penuh dengan huruf 'w' menggantikan huruf 'r'. ..'yew kew?' sebagai contoh bagi menggantikan "yeke?" Yang balak muka pecah rumah nak pantat je, tak kisah muka yang gadis tu habis jahanam.Adeh. Benci gila aku.

Perasaan sakit hati itu bertambah bila aku bukak astro @15 dan ada dua orang player bola malaysia ntah apa lancau nama dia yang join chatting kat situ sekali dan menggunakan huruf gantian yang janggal tersebut. Dalam hati aku cakap, "korang dahla main bola macam main telur, sempat pulak nak chatting-chatting dekat astro @15 ni carik publisiti, dahla eja macam puki, pegi training bola la lahanat!"

Maaf, darah Melaka aku sedang mengalir deras.

ok,

Balik kepada topik asalan,

Jadi aku terfikir apakah yang membuatkan blog kau dibaca gadis-gadis seksi?

1. Paling pasti kau perlu hensem. Maksud disini ialah kau perlu sangat-sangat hensem. Dan kalau boleh berbadan sasa.

2. Kau tidak boleh meletakkan gambar kau sebagai banner blog kau, gambar kau perlu sedikit dan sekali sekala sahaja. Jika kau letak gambar kau yang hensem dan berbadan sasa di blog kau sebagai banner, kau akan dapat gadis, tapi cuma gadis yang tidak seksi lah. Sekarang target kita mahu gadis seksi kan?

3. Kau perlu cakap, bergaya dan menulis seperti banyak wang. Walaupun wang kau tidak begitu banyak. Tak apa, kelihatan seperti banyak wang sahaja sudah cukup.

4. Adalah haram untuk kau meninggalkan komen di blog orang lain, atau pon di comment box orang lain seperti "salam ziarah", atau " i like this blog!!" komen kau di blog orang lain perlu tidak banyak dan perlu bernas.

5. kau perlukan sekurang-kurangnya seorang kawan seksi yang mempunyai ramai kawan seksi yang lain, supaya dia akan cakap kat kawan dia yang blog kau seronok dibaca, dan akhirnya kawan seksi dia yang lain akan suka baca blog kau, dan kawan seksi mereka akan cakap kat kawan seksi mereka yang lain tentang blog kau, dan akhirnya semua gadis seksi akan suka kat blog kau dan akhirnya suka kat kau.

6. Aku rasa entri ini bodoh. Mungkin isinya cuma di perenggan tidak bernombor sahaja.

7. Pembaca setia paling seksi yang aku kenal cuma ada seorang aja, yang kulit gelap-gelap, rambut kerinting di hujung tu. haha.

6 carutan balas:

Asrulsani 2 Julai 2010 pada 10:48 PG  

aku setuju dengan no.6. btw, pemain bola yg kembar tu ke?

admin@blogdiloz.com 2 Julai 2010 pada 11:01 PG  

haha.itu pun kau boleh manipulasi jadi bahan.smart.
memang kau kreatif dan banyak idea.

#2-LOL.

AkuKopiKauSiapa? 3 Julai 2010 pada 8:43 PG  

ask:
bukan..aku tak igt la nama dia.

diloz:
haha. terima kasih untuk kau sebab kasi topik.

ザ-sylver- S 3 Julai 2010 pada 7:50 PTG  

lol, ok ok ,aku cubela buat ape yng ko tulis nih,nak gak merasa gak cmne dikerumi gadis2 hot ni ..

Shahrul Yusof 6 Julai 2010 pada 9:23 PG  

Aku rasa macam kenal la dengan pemilik blog yang berbadan sasa yang taruk gambar dia besar-besar kat banner dia tu. Haha =p

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP