19.4.09

Barang baik punye!

mula-mula terima kasih kepada pembaca aku yang membantu aku carikkan kerja. Malangnya aku check email lambat dan kerja tersebut sudah diisi. terima kasih lagi sekali. esok nak carik kerja la camni.

ok,start,

aku ingat dulu time kasut timberland menjadi sangat terkenal. ini sebelum mat-mat rempit pakai tau. die punyer harga stok 5-6 rat. kemudian banyak yang terjual di pasar-pasar malam, danau kota, petaling street dengan harga murah-murah. Kemudian trend timberland semakin menurun. sudah ramai tak pakai. timberland ni ialah style dalam kelas dia yang tersendiri.

nak beli tak?

ada ade jual satu, untuk ladies sahaja, size 5-6 mesti cun pakai. boleh try dulu. beli di US, masih cantik lagi. tip top condition. RM320











lagi satu ialah dr.Martens Mary jane. kasut nie sgt comel. comel. sesuai untuk gadis. sama la nie. rarely wear, size 5-6 boleh pki. try dulu tengok apa mcm. harga RM200









cara bayaran yang digalakkan ialah Cash on delivery. aku sendiri yang akan menghantar barang tersebut. area KL adalah digalakkan, apa-apa sila email aku.

terima kasih.

0 carutan balas:

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP