5.12.08

Gadis Terlampau

seperti biasa. tajuk yang aku gunakan untuk menarik perhatian pembaca. Betapa isu seks mengumpuli kepala otak kau orang semua dan menarik minat pembaca. haha.

biar abang hafizudin bin hamdan ini ajar bagaimana kau mahu tackle gadis. Aku bukan bercakap tentang minah-minah rempit. kalau gadis begitu kau tunggang sahaja motosikal laju-laju, buat aksi meletakkan kaki di tempat duduk belakang, angkt tayar depan motor kamu smbil menunjukkan zakar. pasti mereka tertawan.

aku ingin menulis tentang memikat gadis-gadis normal dan biasa, mungkin sedikit punya citarasa dalam fesyen atau muzik atau mungkin gadis bawah umur atau wanita bekerjaya. teori yang bakal aku paparkan ini mungkin lebih hebat dari theory of everything-stephen hawking(baiklah..aku tipu sahaja). ini semua dihasilkan dalam kepala aku sahaja, jadi kalau tidak berjaya jangan salahkan aku pula.

1.Jual mahal
ya. jual mahal. jangan mudah teruja. Bila anda berselisih dengan orang yang anda minat. jangan tegur, jangan pandang. tunjukkan bahawa anda tidak memandang lansung gadis itu. Tapi jangan sampai dia tidak kenal anda pula. pasti kau bertanya,"jadi bagaimana abang hafizudinku yang hebat?" aku sambil gelak ketawa dan berlagak tahu ini akan menjawab, " berboraklah dengan orang di sekelingnya, kawan mereka, sengaja dtg ke studionya atau kelasnya, datang ke rumahnya untuk berjumpa maknya, pergi ke kedainya".. apa-apa sahaja, tapi perlu diingatkan, jangan pandang muka mereka, tegur mereka atau apa sahaja yang menggalakkan perhubungan. setelah lebih kurang 6-7 kali kau berbuat begitu, tegur sahaja mereka sekali. sudah cukup. tapi biar ia berkesan. sebagai contoh, " eh..jah(nama kawan mereka) nie member ko eh? aku tak pernah nampak pon", dan kemudian cakap "hi" kepada gadis itu, kemudian itu sahaja, terus blah. jangan pandang-pandang lagi dah. biar dalam hati mereka berkata,"kurang ajar punya laki, aku punya cun-cun nie kau tak perasan". perempuan inginkan perhatian,biasalah.

2. berborak sekali-sekala
setelah beberapa kali kau buat teknik 1. berboraklah pula dengan gadis pilihan anda itu. AMARAN!!jangan biarkan kawan mereka tadi bersendirian, jangan tidak berborak dengna mereka pula bila sudah mula berborak dengan gadis pilihan anda ini. jika tidak, percayalah kawan gadis pilihan anda ini akan mengutuk keras anda. cemburu mungkin? ok. pastikan isi percakapan kau tidak bodoh, jangan buat kelakar tidak kena, pastikan anda tahu jenis perempuan bagaimanakah gadis pilihan anda ini. dan jangan cerita berlagak. bukan perempuan sahaja tidak suka, aku malah semua orang tidak suka ingin berborak dengan kau. cara berborak sila belajar sendiri. bacalah buku how to talk to anyone siapa tulis aku pon tak ingat. pastikan isi perbualan anda kelakar, tidak serius, comel, berwawasan, tidak menunjuk, rendah diri dan seperti selambe sahaja. jangan cuba seperti anda betul-betul mahukan perempuan itu. tidak mahu gadis itu memijak kepala anda dan mempergunakan anda. jangan tunjuk betapa gilanya kau kat gadis itu.

3. pujian
ini mungkin teknik paling biasa. tapi bagaimana pula jika kau tak kenal siapa perempuan itu? cari sampai dapat, siapakah yang mengenali perempuan itu. jika sudah dapat kawannya, beritahu kawannya bahawa kau rasa perempuan yang anda minat itu comel. buat buat seperti tidak tahu bahawa mereka berkawan baik. percayalah, berita itu akan cepat sampai ke perempuan itu, akhirnya perempuan yang anda minat itu akan cuba mencari siapakah anda. setelah die kenal anda, buat teknik 1 dan 2.

4.biar perempuan itu nampak anda
ini mungkin teknik paling bodo pernah aku fikirkan. tapi mungkin berjaya. biar perempuan itu fikir, asek nampak dia aje. tapi janganlah pula kau tayangkan muka kau betul-betul depan muka perempuan itu. takut dicop gila pula. pastikan jarak jauh, tapi jangan pula melihat. buat-buat tak nampak sahaja. jika anda nampak perempuan itu dari jauh. pergi ke kawasan di mana die boleh melihat anda. kemudian buat tak tahu sperti anda tak nampak perempuan itu. buat teknik ini dalam 10 kali. kemudian jangan buat lagi sehingga beberpa minggu. kemduian buat semula. sehingga beberapa lama sehingga kau cukup yakin untuk menegur gadis itu.

5. cakap hi
cakap sahaja hi kepada gadis itu seperti biasa jika berselisih. buat banyak kali. selepas itu jangan buat lagi jika anda berselisih dengan gadis itu. beberapa lama. buat lagi sedikit. kemudian berkurangan. kemudian tegurlah.

6. no telefon
ingat!, gadis yang anda ingin pikat ini adalah gadis yang cun, takkan mereka ingin beri sahaja no. telefon sesukahati. buat-buat seperti anda tidak mahu lansung no. telefon gadis itu. dan jangan minta dekat kawan mereka. kalau anda minta kat kawan mereka, jangan msg spert ini

kau : hi
gadis: sape nie?
kau : adelah...rahsia..
gadis : pergi mampos

tiada telurkah kau untuk mengakui diri kau..sebaliknya buat begini...

kau : hi..ejah kan?
gadis: ye..sape nie
kau : ini Ismet Ulam Raja la..
gadis:ouh..hi..
kau : teruskan dengan soalan soalan ringan.

kemudian bila sudah telefon. jangan bercakap lama, sekejap sahaja sudah cukup. jangan biar gadis itu puas. bila mahu berhenti cakap, jangan cakap anda mahu makan, buang air atau mahu keluar. sebaliknya tipulah bahawa anda ingin membaca buku"gantikan dengan buku paling ilmiah anda ada di rak buku anda", menonton berita atau membaca surat khabar. tunjukkan keintelektualan anda. walhal anda hanya terbaring depan TV.

7. jadi selekeh
jadilah selekeh. paling selekeh, jangan cukur misai, jangna pki stokin, baju mungkin tidka bergosok lebih kurang dalam sebulan. tegurlah gadis itu, pasti dia tidak layan, tapi tak apa, tegur sahaja. kemudian setelah sebulan, anda potong rambut, cukur jambang anda, pki kemas sedikit. kemudian tegur perempuan itu. pasti die teruja melihat anda dan mungkin dia akan cakap. "asal macam hensem je nie?" padahal muka anda sama sahaja. hanya mewujudkan ilusi kepada gadis itu.

selamat berjaya. jika ada idea lagi..sila tambah sendiri.






45 carutan balas:

Hunn 5 Disember 2008 pada 2:52 PG  

2. berborak sekali-sekala

Maybe kawannya tak cemburu kerana tak dapat perhatian tapi akan rasa macam 'Dasar lelaki, mengorat je, sampai lupa kawan'. Hehe.

In my opinion, just be natural. Talk like youre talking to a random friend. Hehe.

Jangan puji lebih-lebih, it will look so obvious youre praising her because you wanna flirt with her! Heh.

5. cakap hi
cakap sahaja hi kepada gadis itu seperti biasa jika berselisih. buat banyak kali. selepas itu jangan buat lagi jika anda berselisih dengan gadis itu. beberapa lama. buat lagi sedikit. kemudian berkurangan. kemudian tegurlah.

Gap jangan buat lagi tu jangan lah lama sangat, takut perempuan tu pun dah tak berminat dengan lelaki tu sebab dia fikir lelaki tu dah takde minat padanya. *kalau perempuan tu minat la*. Hih.

6. no telefon

Jangan biasakan selalu sangat telefon sebab bila tak telefon, perempuan tu akan bengang. Kiranya, jangan manjakan laa. Hehehe.

*'You' in my comments above refers to guys k*

seriousinjury 5 Disember 2008 pada 3:29 PG  

aku ingin saja mencarut kepada kau munsyi..tapi awek aku sering komen di sini..hipokritnya aku..hahahaha

J,  5 Disember 2008 pada 3:31 PG  

Teknik 3 : Pujian.

Buat pengetahuan rakan-rakan sekalian, teknik ini adalah teknik yang paling selalu digunakan oleh saudara Hafizudin Hamdan.

Sekian.

(Aku bosan)

~mademoiselle hana~,  5 Disember 2008 pada 3:37 PG  

pandailah ko..
da brape byk prempuan brjaye ko tackle?heee... =p

Sweet Thinker 5 Disember 2008 pada 3:45 PG  

giler ah ko. intro yg berbaur 18. haha. nnti akoo bc lg. bz sket arinie. artikel pun akoo xsmpt tulis!

atira 5 Disember 2008 pada 3:45 PG  

wah, kau selalu ke buat macam ni?

pjoe 5 Disember 2008 pada 3:50 PG  

dude,
kau pecahkan rahsia golongan berhalkum
sampai hati kau!

♥chubbycekelat ♥ 5 Disember 2008 pada 3:53 PG  

weyh ane ko dpt info nih ahh??
ceh!
nie mesti slalu pancing awex..
bukan ley caye..
cane ko tackle awex ahh??
heheh XD

AkuKopiKauSiapa? 5 Disember 2008 pada 4:17 PG  

aul:
asl nak mencarut kat aku?huhu

jannah :
tu lain..aku ikhlas.

atira :
takde la..ini ape aku fikir aje

hana :
urmm..sesape yang penah jadi gf akula..haha

pjoe :
haha..jgn risau..ia akan masih berkesan..

chubbycekelat:
ini aku fikir je.. camne aku tekel? mcm mane kau kne tekel?mcm tula..

seriousinjury 5 Disember 2008 pada 5:04 PG  

sebab fakta yg kau berikan terlampau menarik..aku kagum sehingga mencarut..hahahahaha

The_Joker™ 5 Disember 2008 pada 5:52 PG  

aku pon terase begitu aul.. interesting gle babi..
bole aku try ni..
tp 3,4 thn akan dtg aa..
br lpas break kne lek2 dlu..hahah..

apeklowek 5 Disember 2008 pada 8:02 PG  

ahaha..info yg bagus..thanx!

♥chubbycekelat ♥ 5 Disember 2008 pada 8:18 PG  

takde shape bani usha aq..
hahah..
ko nk try??
wakakaka XD

Diloz 5 Disember 2008 pada 8:25 PG  

selalunyalahkan..
kawan baik gdis pilihan yang akan sangkut kat jejaka itu.

atau jeles.setuju?

Sweet Thinker 5 Disember 2008 pada 8:31 PG  

ini kes "macam mana" ke. cuba ko citer cara ko tekel plak? jgn sampai cedera parah mmbr udah! huhu!

AkuKopiKauSiapa? 5 Disember 2008 pada 8:50 PG  

chubbycekelat :
tanaklah..

diloz :
betul gak..sbb kwn baik gadis pilihan tu ditinggalkan..hahaha

ST:
yaa..ini mcm mane..aku tekel? aku lebih menggunakan teknik teknik rahsia. maaf, terlampau tinggi tahapnya.tidak boleh diajar..kahkahkah

BEEdadari 5 Disember 2008 pada 11:11 PG  

OK, Abg hafiz yg tak sesuai sy panggil abg, camaner pulak kalau suka gadis di alam siber seperti friendster atau myspace? haha. Oh betol, cara awk ngorat mmg sgt tinggi tahapnya jadi tidak perlulah dikongsi disini. hehe.

atira 5 Disember 2008 pada 1:18 PTG  

sangat berbakat!
dari segi seni memancing gadis, i mean.

kalau ada lelaki buat macam ni dekat aku, mungkin aku akan tertarik. ada aura mysterious.

BurungBelatuk 5 Disember 2008 pada 5:00 PTG  

nice tips,tips tuk pompuan xde ker?hu2

garfield'78 5 Disember 2008 pada 5:20 PTG  

Wahh!!
betulla..
kamu org ni..kepala same je..
care 1,2 n 4..
aul pun gune:P

hahahahahaha!!
ok2..
saye dh 'jth'~

p/s:walaupon kamu 'specified'n kpd gol.cun shj..
utk memikat gol.biase seperti saye pon boley..n gol kurang dr biase,lg boleh!j/k!:P

n lg..
nak setuju..
perempuan sbenanye x ske lelaki yg suke tunjuk hebat shj..bia hebat secare senyap sudah~lg 'terselah' sbenanye..
cmne nak kc perempuan tu tau n perasan?pandai2la~
haha!

j or ji 5 Disember 2008 pada 6:58 PTG  

sebagai bekas romeo tersohor aku ada beberapa tips tambahan..tapi,kita tak boleh bocorkan semua rahsia.. nanti pompuan tau,tak laku la lagi trick2 ni.

AkuKopiKauSiapa? 5 Disember 2008 pada 9:17 PTG  

atira:
haha..

burung belatuk :
untuk perempuan..mungkin ade trick ape yg perempuan jangan buat..tapi takde idea..masih berfikir..huhu..

j or jj :
wah..teknik anda mesti lebih ganas kan?huhu..

stam 6 Disember 2008 pada 1:56 PG  

aku dah buat semua tu tak jadi je..

aku rasa ko lupa tips terakhir:

+ pastikan perempuan itu belum berpunya

AkuKopiKauSiapa? 6 Disember 2008 pada 3:07 PG  

stam :
kekasih orang ada cara lain..jangan risau..mungkin akan aku formulasi kan nanti..

Witty Angel 6 Disember 2008 pada 6:11 PG  

ahaha..macam best je..hehehe..tapi tips paling best tu yang call tu...hahaha..sebab pompuan erk at least myself la kotpaling pantang org call pastu xnak cakap name..2saat lepas tu terputus la phone itu.hahaha

meMYSELFi 6 Disember 2008 pada 7:20 PG  

cam tak best je..
best ke camtu??
ntah la..
macam.. penatnye la..
takde ke cr kite nak tawu org tu ikhlas ato tak.. jujur ato tak lak ngan kte???
layan harry potter la plak..

Tora Aman,  6 Disember 2008 pada 7:36 PG  

Wakaka untuk budak pompuan xde ke?Hahahaha.Boleh tahan gak teori ko ni.

AkuKopiKauSiapa? 6 Disember 2008 pada 9:05 PG  

memyselfandi?
lelaki jujur? ko biar betul..

tora aman?
tips untuk perempuan beberapa minggu lagi..
haha..tiada idea nak buat psl tu.

sliparjepunkecik 6 Disember 2008 pada 10:11 PG  

dem..

aku gune x pnah menjadik pon mushi..
ke ade part2 yg aku miss??


ko kne tambah...

pastikan anda cukup yakin dgn rupe paras anda... (untuk laki)..

AkuKopiKauSiapa? 6 Disember 2008 pada 10:27 PG  

anis :
haaa...betul..betul sangat. tidak kira hensem ke tak. pastikan yakin.

hans 7 Disember 2008 pada 2:30 PG  

7. jadi selekeh
jadilah selekeh. paling selekeh, jangan cukur misai, jangna pki stokin, baju mungkin tidka bergosok lebih kurang dalam sebulan. tegurlah gadis itu, pasti dia tidak layan, tapi tak apa, tegur sahaja. kemudian setelah sebulan, anda potong rambut, cukur jambang anda, pki kemas sedikit. kemudian tegur perempuan itu. pasti die teruja melihat anda dan mungkin dia akan cakap. "asal macam hensem je nie?" padahal muka anda sama sahaja. hanya mewujudkan ilusi kepada gadis itu.

haha..sokong...penah wat dan agak berjaya la....hahaha

AkuKopiKauSiapa? 7 Disember 2008 pada 4:10 PG  

hans :
aku terfikir tu time aku form 4...
dan memang berjaya..serious.haha

hans 7 Disember 2008 pada 4:22 PG  

haha...
aku memang asal nerd dan tetiba dapat hidayah mengmake over(jahanam bahasa english) diri aku dgn inisiatif sendiri dan bantuan rakan2..akhirnya semua orang terkejut macam nak mati...masa tu jer lah...haha
skrg rambut dah gila panjang
tunggu rsult kuar dly baru aku setup lain style rambut
huhu

cikundez,  7 Disember 2008 pada 10:04 PG  

waaa.....rasanya suma teknik yg ada nie aku pernah wat.tp yg musykilnya sampai la nie xda awek lg pong....kena set timing len kut...
apa2 pun lepas baca teknik2 hang nie baru aku sedar yg selama nie aku dok pkai secara xsedar.

plg best teknik no.7 sbb.....yup xcaya hangpa suma try buat.dah coba baru tau.

fabulous 9 Disember 2008 pada 8:04 PG  

aku suka betul laki EGO ni. haha

J,  9 Disember 2008 pada 2:36 PTG  

weh. baca ni . hebat ah dia

http://movies.yahoo.com/news/movies.reuters.com-fox-adapt-9yearold39s-selfhelp-book-reuters

http://www.nypost.com/seven/12022008/news/nationalnews/i_wrote_the_book_of_love_141817.htm

sEsuki xD 10 Disember 2008 pada 7:57 PG  

idea bernas. tp xcukup waras. xP
carot je la awull..
gile hipokrit
muahahha!
xPP

Anonymous,  11 Disember 2008 pada 8:27 PG  

jual ahal punye skill memang berkesan.. percayala - siddiq

J MAIDEN 16 Disember 2008 pada 11:43 PG  

hahaa
kalau aku dpt ditect sape2 dok buat cenih..
abes laaaa.
plan die sure abes pnya.
terima kaseh keatas tips2 yg diberi.wahaha

chenta 16 Disember 2008 pada 6:35 PTG  

haha jumpa entry ni dari wardrobe cik saloma.gila best entry ni.nanti komen panjang2..skang busy..

senapang 17 Disember 2008 pada 11:48 PG  

err...nama aku pon hafizudin gak..huhuhu

a . i . n 20 Disember 2008 pada 2:59 PTG  

tips last nombor 7 tuh aku xstuju..
sebab aku mmg suka laki slekeh..
ngeeeeee...
apa-apa pun muga kamu lelaki lebih berwibawa dlm mengorat erkk...

Anis Mohd 3 Mac 2009 pada 5:44 PG  

wow..
hebat la..
part jual mhl tuh..
kdg2 kalo laki tu da tgr ..
market die akn down abes..
hahahaaa....

hebat btl nih ..
sume cm mengena btl..
hahaaa...
hebat ..

amirah hamid 3 Mac 2009 pada 6:43 PG  

"tiada telurkah kau untuk mengaku diri kau"

agak menarik ayat itu..
huhu..anis mohd,yeke klu laki da tgur
saham pompuan akan jatuh..hahaha..

>,<

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP